Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SlingShot 100 AW

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SlingShot 100 AW

Ik verkoop dus mijn slingshot, de reden is omdat niet al mijn grief er nog in past. Gekocht in juli 2006, als nieuw ( allé ik zie toch niets )

Voor de mensen die het willen weten , wat past er allemaal in bij mij:

- 18-55 kitlens
    - 55-200 kitlens
    - canon 350d met 50mm1.8 erop , en met batrijgrip eraan ( al is het dan wel een beetje moeilijker)
    - mijn flits ( wel een oud model , 5.5 * 10 * 8 cm )
    - een setje voorzetringen

ok dan zit het onderste compartiment wel goed vol.

Bovenaan kan je of je batrijgrip kwijt , kabels , colablikje beetje vanalles (natuurlijk niet batrijgrip en blikje en ...)

daarnaast nog talrijke zakjes

Graag had ik er nog een 55euro voor gekregen een bod mag natuurlijk altijd.

Afhaling prefereerd , en kan in torhout of in de stations van Oostende , Brugge en Gent (st-pieters). Eventueel ook in de stations tussen Brugge en Gent.

Hier reageren mag zeker maar gelieve mij ook een pm mag ook (liever eigenlijk)

mvg David
    Last edited by mutse; 6 maart 2007, 23:33.
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Re: SlingShot 100 AW

ik heb voorlopig een bod van 45euro
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Vorige geintereseerde laat niets meer van zich horen dus terug in de running.

prijs 45euro (ex verzendkosten) (inc BTW )

Comment

terug gereserveerd ....

Comment

Ben zeker geïnteresseerd... Hoeveel staat het bod nu?
          Pentax istDL, 18-55mm, tamron 70-300mm Macro 1:2, sigma 50mm f/2.8 MF macro 1:1

Comment

hellaas, bijna verkocht de koper komt er vrijdag middag normaal om.

Comment

hier mag een slotje op , is verkocht

Comment

Working...
              X