Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 20D

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 20D

    Omdat ik voordelig een 30d kon bemachtigen heb ik nu een 'overbodig' geworden 20d te koop!

    De camera is ongeveer 2 jaar oud en niet intensief gebruikt, werkt prima en heeft vrijwel geen gebruikssporen.

    Inclusief doos, oplader en alle originele accesoires. Bovendien doe ik er een extra accu bij!

    Vraagprijs; € 725,-

    Bij voorkeur afhalen in Enschede maar opsturen is ook mogelijk (kosten koper).
    groeten, Mark

  • #2
    Re: Canon EOS 20D

    Hoe zit met met de compatibiliteit naar andere lenzen toe??
    Heb interesse maar te weinig kennis rond de d20.
    hoeveel kliks staan erop?

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 20D

      Zowel ef als ef-s lenzen passen op de camera. Er staan momenteel zo'n 4000 kliks op de camera, niet erg veel dus.
      groeten, Mark

      Comment


      • #4
        Re: Canon EOS 20D

        Even een kickje, ik wil er graag van af dus als iemand geinteresseerd is onderhandelen we een mooie prijs!
        groeten, Mark

        Comment


        • #5
          Re: Canon EOS 20D

          hello is de camera reeds verkocht bod van 420 euro....indien in goede staat

          Comment


          • #6
            Re: Canon EOS 20D

            hallo
            toch even een reactie k weet dat mn bod misschien wat laag was maar geef gewoon toe dat de prijzen zo snel in elkaar duiken dat u camera na hooguit 2 jaar zeker na garantie nog maar +- 1/3 1/4 van de prijs waard is kijk naar de d70 2 jaar geleden 1200 euro nu overal te koop voor 400.k vind hier zelfs op internet een nieuwe 20d recht uit de winkel voor 799 euro
            en de betere en recentere 30d voor 939 euro.dus sorry he maar zo belachelijk was mijn bod dan ook niet he.de camera kan wel 650 waard zijn daar twijfel ik niet aan maar of dat de prijs die u er voor krijgt is daar twijfel ik zeer sterk aan
            sorry dit wilde ik dan ook kwijt .maar als u camera niet verkocht raakt k ben nog steeds geintresseerd hoor noem u minimumprijs maar in een pm
            Last edited by lupos; 24 maart 2007, 18:10.

            Comment


            • #7
              Re: Canon EOS 20D

              Op zo'n belachelijk bod heb ik maar niet gereageerd. Op marktplaats (NL) is inmiddels 650,- geboden, daar verkoop ik de camera graag voor. Dit lijkt me ook een redelijke prijs.
              groeten, Mark

              Comment


              • #8
                Re: Canon EOS 20D

                Camera is verkocht.
                groeten, Mark

                Comment

                Working...
                X