Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fuji s9600 ruilen tegen d50 met lenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fuji s9600 ruilen tegen d50 met lenzen

ik wil mijn fuji s9600 ruilen tegen een d50 met lenzen,mijn camera is van november 2006 met garantie en is compleet met flitser Metz 36 c2,8 oplaadbare batt(2700/2500 mah)plus snellader,1cf 1gb extreme2 geheugenkaartje.(ook wil ik wel verkopen tegeneengoeie prijs).

Laat maar horen.

Groetjes Gerard

Re: fuji s9600 ruilen tegen d50 met lenzen

Niemand??????

Comment

hallo,

wat zou je vraagprijs zijn?

groeten,

Koen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1980 Bekijk bericht
        hallo,

wat zou je vraagprijs zijn?

groeten,

Koen
        €550 wil ik er voor hebben

Comment

Is er geen belangstelling voor zo'n mooie camera,of hoe zit het nou.
          Last edited by fujinewbee; 5 maart 2007, 16:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujinewbee Bekijk bericht
            Is er geen belangstelling voor zo'n mooie camera,of hoe zit het nou.

ik zal wel te hoog zitten met mijn prijs maar laat maar iemand zeggen wat hij/zij er voor wil geven dan!
            Ik weet wat ik nu doe mag dan wel niet maar ik wil graag weten waarom er geen belangstelling voor deze camera!!!

Comment

Ik denk dat het idd je prijs is die daarvoor zorgt:

Er zitten dan nog wel wat extra's bij als die flits en geheugen, maar wsl zit je vraagprijs in de buurt van de huidige nieuwprijs, terwijl je lijkt me max 70% daarvan kan vragen...

succes,
              Koen
              Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

geen reactie komt misschien doordat de nieuwprijs op internet 425 euro is...
                One life, live it!
                vernieuwde site: natuurbeeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujinewbee Bekijk bericht
                  ik zal wel te hoog zitten met mijn prijs maar laat maar iemand zeggen wat hij/zij er voor wil geven dan!
                  Ik weet wat ik nu doe mag dan wel niet maar ik wil graag weten waarom er geen belangstelling voor deze camera!!!

had ik al geschreven maar mijn berichtje was verwijdert door de MOD
                  We mogen ons niet moeien met verkoop als je geen interesse hebt.Nu ik had wel interesse voor de 9600 maar zoals je ziet is de nieuwprijs ferm gedaald en kunnen we moeilijk aan een 2ehands meer gaan betalen.

Belangstelling zal er wel komen als de prijs goed is.Spijtig dat je zo ver weg woont om het toestel te bekijken.Succes nog met de verkoop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                    had ik al geschreven maar mijn berichtje was verwijdert door de MOD
                    We mogen ons niet moeien met verkoop als je geen interesse hebt.Nu ik had wel interesse voor de 9600 maar zoals je ziet is de nieuwprijs ferm gedaald en kunnen we moeilijk aan een 2ehands meer gaan betalen.

Belangstelling zal er wel komen als de prijs goed is.Spijtig dat je zo ver weg woont om het toestel te bekijken.Succes nog met de verkoop
                    Bied €450 dan en hij is voor jou

Comment

Bied €450 dan en hij is voor jou
                      dat is nog steeds even hoog als de gemiddelde internetprijs... waarom zou je dat betalen aan een 2ehands als je er een nieuwe voor hebt
                      One life, live it!
                      vernieuwde site: natuurbeeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Bekijk bericht
                        dat is nog steeds even hoog als de gemiddelde internetprijs... waarom zou je dat betalen aan een 2ehands als je er een nieuwe voor hebt
                        ook zo compleet/en hij is maar 3.5 maand oud.?????

Comment

Working...
                        X