Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
de overbekende lens van minolta,de "beercan"compleet met zonnekap en lederen lenskoker speciaal op maat gemaakt voor de "beercan" 150 eurokes
voor de D5-D7 of de sony 100
lens is in zeer goede staat,minolta lenskoker is splinternieuw,de "beercan" is ong.20j; oud,minolta maakt jammer genoeg geen vergelijkbare lenzen meer,zie revieuw op "dyxum"lenses zoom ,maw een lens die niet in je collectie mag ontbreken
Ik heb wel interesse, maar je zegt niet waar je woont en ik laat niet graag lenzen opsturen. Kan je misschien ook een foto nemen van de lens? Er is nogal veel verschil en de rubberen grip is nogal onderhevig aan slijtage, heb ik de indruk.
135 euro incl. verzending zal wel iets van een 120 euro zijn afgehaald, dus zoveel verschil is het eigenlijk niet.
Ik heb ook een 70-210 f/3.5-4.5 op het oog voor de helft van uw prijs, ik zal dus nog zien.
Comment