Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: tele's voor Nikon + voorzetlens (groothoek) voor Sony H1, H5,...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Te Koop: tele's voor Nikon + voorzetlens (groothoek) voor Sony H1, H5,...

    Te koop wegens aanschaf Bigma:

    Nikkor AF 70-300 1:4-5.6G, zonnekap en afdekkappen incl. €120
    de gekende aanvulling op de kitlens...

    Cosina AF100-400 1:4.5-6.7 schuifzoom, zonder zonnekap en achterdop, wel voorste afdekkap €100
    Qua beeldkwaliteit vergelijkbaar met de vorige, een beetje een ander bereik. Wel imposant, 't is een witte schuifzoom

    Soligor 200mm 1:3.5 manual focus. Leuke lens... metaal, ingebouwde zonnekap, geen achterdop, wel harde lenskoker. Weg omdat ik te lui ben om de belichting handmatig te doen (op een D70 werkt de lichtmeter niet). €80.

    Voorzetlens voor Sony: VCLDH0758 = 0,7x voorzetlens met 58mm draad. Voor wie toch nog niet voldoende groothoek heeft op z'n H1 of H5 of ... €120
    Alles erbij.

    af te halen in Waasmunster, of eventueel op één van de SD's die ik organiseer.
    Niet te veel afpingelen

  • #2
    Re: Te Koop: tele's voor Nikon + voorzetlens (groothoek) voor Sony H1, H5,...

    Nikkor 70-300 gereserveerd voor bballer.


    Kom jongens, wie moet die cosina hebben? Heel grappige lens, 't is een witte met een rood randje! L-glas voor Nikon dus

    Comment


    • #3
      Re: Te Koop: tele's voor Nikon + voorzetlens (groothoek) voor Sony H1, H5,...

      Lens ziet er goed uit
      ik hoop dat ik hem morgen kan proberen

      Bedankt hé
      Nikon D50 18-55mm / AF70-300 / 50mm 1.8 / Breeeeeedhoek sigma 10-20mm

      Comment


      • #4
        Re: Te Koop: tele's voor Nikon + voorzetlens (groothoek) voor Sony H1, H5,...

        geen probleem, je weet meteen ook het adres voor al je bevallingen en dergelijke
        Onlangs zag ik hier op het forum nog een zeer mooie foto van een exotische vlinder die met deze lens gemaakt is, dus onderschat ze niet... voor haar prijs echt de moeite.

        Echt nog niemand voor die Cosina?

        Comment

        Working...
        X