Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Nikon 85 1.8 AFD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe Nikon 85 1.8 AFD

Te koop een (echt slechts enkele malen gebruikt) dus nog nieuw Nikon 85 1.8 AFD objectief.
    De lens is uiteraard zonder gebruikssporen, en compleet met orginele verpakking, voor en achter lensdop, en metalen zonnekap.
    Vraagprijs 325 Euro.

m.v.gr Marcel vd Kerkhof. VERKOCHT mag slotje op.
    Last edited by maki; 15 februari 2007, 21:20. Reden: verkocht

Re: Nieuwe Nikon 85 1.8 AFD

sorry dat ik het moet zeggen maar vind ik toch wat veel hoor. zeker als je weet dat je hem nieuw voor € *** kan krijgen
    Last edited by Xarder; 14 februari 2007, 18:40. Reden: prijs weggehaald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grijzewolf Bekijk bericht
      sorry dat ik het moet zeggen maar vind ik toch wat veel hoor. zeker als je weet dat je hem nieuw voor € *** kan krijgen
      Hallo grijze wolf.
      Ik begrijp uw standpunt, maar gezien dit een vraagprijs is, en men nu eenmaal graag een bod doet, is deze prijs als je hem naar beneden afrond, toch 25 procent onder de laagste nieuwprijs (en deze lens is ook ECHT nieuw) wat me toch een nette vraagprijs lijkt!

m.v.gr Marcel.
      Last edited by Xarder; 14 februari 2007, 18:41. Reden: prijs uit quote weggehaald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grijzewolf Bekijk bericht

Grijze Wolf,

Als je de vraagprijs te hoog vindt, kun je een tegenbod doen. Indien je niet in de lens geïnteresseerd bent, dan graag ook buiten de discussie blijven. Xarder

Comment

Working...
        X