Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Pakket

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Pakket

wegens upgrade,
    verkoop ik dit canon paketje,

losse verkoop zie ik niet zo zitten en heb het geld nodig om bij te leggen voor mijn nieuwe camera en lenzen,dit is een heel goed pakket,en heeft me reeds veel voldoening geschonken.

-Graag een bod hier op het forum,ik heb niet echt een richtprijs dus doe maar een open bod in deze verkoop,ik zie wel.
    uiteraard mag alles uitgebreid getest worden voor u beslist.

give me de money en you have a nice toy

-canon eos 300D in goede werkende staat,normale gebruikssporen ,3 j oud met originele doos ,alle bijgeleverde software ,alle kabels voor tv en pc,de factuur is
    aanwezig .

-sandisk 1 gigabite , ultra II.

-2 reserve batrijen 7.4v li ion.

-batrijlader.

-canon af 18-55 mm 3.5-5.6 II ,doorsnede lens 58.+- 1.5 jaar oud (komt van slow one zijn nieuwe 20D)+lensdop perfect goede lens !

-canon ef 50 mm 1.8 f II +- 1 jaar oud aangekocht bij corne.+ lensdop ,zo goed of nooit gebruikt.perfect goede lens !

-sigma macro apo dg 70-300mm 4-5.6 f,perfect goede lens +- 1.5 jaar oud.+lensdopen + zonekap+beschermdoos(zak)

-sigma 28-70mm 2.8 df ex aspherical ,deze lens moet nagekeken worden(stelt niet meerscherp).geeft haarscherpe fotos als hij nagezien is,met zonekap.

-hoya 77 mm uv filter.

-flits canon 380 ex ,in perfecte staat.

-voor fotos gemaakt met dit matriaal,ga naar mijn site .

-bieden vanaf 500€ als het eerste bod binnen is wacht ik nog even af en komt er geen bod meer dan is de hele optiek mischien wel van jou voor een prijsje,enkel ernstige kandidaten aub .
    Niet geintreseerden gelieve u te onthouden van commentaar en dergelijke,
    met dank.

Groet des
    Last edited by DES; 9 februari 2007, 23:45.

Re: Canon Pakket

Van waar ben je?

Ik ben op zoek naar spiegelreflex om op hondententoonstellingen foto's te nemen.
    Het nadeel is dat dit meestal in slecht verlichte hallen is en dat je dikwijls niet dichter bij kunt komen dan 10m.
    Komt dit pakket hier misschien voor in aanmerking?
    Wat was de prijs om die lens te laten maken?

Mvg
    Bernerke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bernerke Bekijk bericht
      Van waar ben je?

Ik ben op zoek naar spiegelreflex om op hondententoonstellingen foto's te nemen.
      Het nadeel is dat dit meestal in slecht verlichte hallen is en dat je dikwijls niet dichter bij kunt komen dan 10m.
      Komt dit pakket hier misschien voor in aanmerking?
      Wat was de prijs om die lens te laten maken?

Mvg
      Bernerke
      Wat de prijs is weet ik niet,denk dat dit een kwestie is van afstellen,of zo iets ik weet het echt niet,ik heb ze zelf hier op het forum gekocht van iemand die er bruiloften mee trekt, maar ze stelde niet meer scherp onder de drie meter , ikzelf heb er nog geen werk van gemaakt,maar er zit een 50mm prime bij en dat is een dijk van een lensje,je kan dan uitkroppen op de pc ,en eventueel later een 100mm prime bijkopen dat geeft hele goede reultaten,nu ja je kan ook eventueel om te starten op manueel proberen fotos trekken ,en de af van die lens uitzetten. maar ik zou toch starten met de 50 mm prime.
      en later kan je nog zien wat je er eventueel bijkoopt,maar denk niet dat dit met dit pakket nodig is,je hebt ook macro functie met de 70-300 en een prime van 1.8 plus de 18-55 mm .en een flitser,,
      Mvg des
      Last edited by DES; 10 februari 2007, 12:50.

Comment

ik heb wel interesse in de 50mm 1.8 als je hem apart zou verkopen.

Comment

Ik heb interesse voor de flitser en voor de 5O mm.

Comment

Ik noteer zeker julie intresse indien ik besluit alles appart te verkopen,heb reeds via pm verschillende reacties gehad,als ook hier in dit verkoop topic,
            maar zou toch graag alles in één pakket verkopen.

in elk geval als het zover moest komen zal ik dit zeker hier opsplitsen en kunnen julie dan een bod doen mochten julie nog geintreseerd zijn.

ik heb wel al via pm een aanbod gekregen van 500€ voor het ganse pakket,
            maar zou dit liever hier op het forum hebben ,ik wacht nog even af,
            groetjes des.

Comment

Als het u gerust kan stellen , bevestig ik hiermede mijn bod van 500 euro voor de set,ik zal de defecte lens wel zelf laten nakijken.
              Als u wil neemt u morgen kontakt op en regelen we alles..
              MVG.urvanis

Comment

heb ook interesse in de 50 mm

Comment

Als er tegen zondagavond 17h00 uur, geen tegenbod komt is het pakket verkocht aan urvanis.
                  Mvg. des

Comment

Dank aan alle geintreseerden,
                    maar het pakket is verkocht,in zijn geheel .
                    hier mag een slotje op
                    Groet des

Comment

Working...