Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic FZ-20

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Panasonic FZ-20

Ik verkoop mijn bridge camera:

Het is een Panasonic FZ-20
    Beste panasonic ooit: geen besparingen en bij de latere versies hebben allemaal dit probleem. Haalde betere score(92%) dan de latere versie
    kort samengevat: canon ccd 5mp (beter dan 8mp Sony) (poosters geen probleem)
    lens is een glazen Leica 36-432 f2.8-8 (12x optisch) kostprijs in kleinbeeld (+-5000 EUR) en idd f2.8 over heel de lens(niet bij FZ-30 en FZ-50)
    volledig manueel te besturen
    voor een review : http://www.dpreview.com/reviews/panasonicfz20/

komt met delsey tas en kingston high speed SD kaart en lensadapter en zonnekap en 2de batterij en natuurlijk alles qua doos en handleiding

Ik wil als u dat wens uitleg geven over hoe te werken met deze camera en hoe men bepaalde type fotos moet trekken.
    Zo gaan u fotos er direct professioneler uitzien en gaat u meer uit u toestel kunnen halen. Hoeveel verkopers kunnen deze service aanbieden?

Ik doe zelf aan fotografie(student) en zelfs de grootste site's aanvaarden mijn fotos dus qua kwaliteit is er zeker spraken.Ideale opstapje als je zelf later duurder en beter materiaal wilt.En is klein en vrij handig weg te steken ipv van die een paar kilo wegende reflexen.

Ik was een van de eerste die deze camera had en heb alles tesamen 950 EUR moeten betalen.

interesse: printextrafilm1@hotmail.com

alles kan natuurlijk getest worden maar er is zeker zorg voor gedraagd.
    het hoogste bod dat ik heb gehad was 350EUR.
    Last edited by AndriesGeoffrey; 4 februari 2007, 23:13.

Re: Panasonic FZ-20

natuurlijk mag je me ook pm'en

Comment

Enigste reden van wegdoen is omdat ik een dslr nodig heb voor school gebruik want anders had ik hem nooit verkocht, maar hopelijk kan er iemand even veel van genieten en leren dan dat ik heb gedaan.

Comment

Is op de moment gereserveerd voor iemand, dus snel zijn is de boodschap

Comment

Niet meer gereserveerd wegens het niet opdagen van de koper maw staat terug gewoon te koop

Comment

Toch eens omhoog doen
            Last edited by AndriesGeoffrey; 19 maart 2007, 23:55.

Comment

Veel vragen, weinig boden
              Last edited by AndriesGeoffrey; 4 april 2007, 17:10.

Comment

Working...
              X