Laat ons beginnen bij 50€. Het eerste weekend van Februari sluit ik af.Kosten voor versturen voor koper,afhalen kan ook.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikon handstrap AH-4
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Nikon handstrap AH-4
Een voorzichtig schopje omhoog.....
-
Kan je je hand daar makkelijk uithalen? Het is me niet erg duidelijk op de foto's die ik er al van opgezocht heb. Hiermee bedoel ik of je gewoon je hand er in- en uitschuift of moet je telkens een velcro sluiting open- of dichtmaken als je dat ding gebruikt?
JosMeerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...
Comment
-
Is dat te monteren op een D200 met grip?
Heb je ergens een link naar een foto van hoe dat onderaan vast gemaakt wordt?
Ik dacht dat dat via de statief bevestiging was niet?
Hoe combineer je dat eventueel met snelkoppelingsplaatjes?
Jo.A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
Nikon stuff
Comment
-
google is uw vriend:
http://www.pbase.com/traumlandschaft/ah4
Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk berichtIs dat te monteren op een D200 met grip?
Heb je ergens een link naar een foto van hoe dat onderaan vast gemaakt wordt?
Ik dacht dat dat via de statief bevestiging was niet?
Hoe combineer je dat eventueel met snelkoppelingsplaatjes?
Jo.Jeroen || OM-D EM-5
Comment
-
Damn, gepakt met mijn eigen lijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Jedec Bekijk berichtgoogle is uw vriend:
JoA common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
Nikon stuff
Comment
-
-
Even een klein uittreksel uit de forumregels:
Het is niet de bedoeling je op welke wijze dan ook te mengen in een topic als je niet geďnteresseerd bent in de (ver)koop zelf. Hoe goed de bedoelingen ook zijn, iedereen kan zelf uitmaken of hij/zij zich kan vinden in de (ver)koopprijs. Eventueel kan een kandidaat-koper zelf een tegenbod voorstellen.
Als kandidaat-koper kun je in Camera's en Accessoires een oproep doen om een aanbod te evalueren. Het is dus niet de bedoeling een topic te verstoren met prijsvergelijkingen, mogelijke garantieperikelen en dies meer. Je kan elk aanbod vrijblijvend lezen, maar als je niet geďnteresseerd bent verzoeken we je om je niet te mengen in de verkoop; het is niet nodig elke kandidaat-koper te begeleiden bij een eventuele aankoop. Alle off-topic replies zullen direct verwijderd worden.
Daarom werden de offtopic reacties verwijderd.
Xarder
Comment
-
sjot.....
Comment
-
Prijsaanpassing....40€
Comment
-
Beste
Ik ben geďnteresseerd daar dit niet meer te verkrijgen is in België
Ophalen of opsturen is geen probleem.
Laat maar iets weten via PM
groetjesNikon D300, AF-S DX VR 18-200mm 3.5-5.6G IF-ED, Nikkor AF-S 105mm F 2.8 G IF-ED VR , SB-800
Comment
-
Verkocht.Mods,hier mag een slotje op.
Comment
-
Comment