Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Evolutie mijn beste...toestel is een jaar oud (nog onder waarborg) en het aantal kliks..dat laat ik voor de freaks, zoiets tel ik niet, trouwens, wat zegt zoiets, als je de motor van je auto stationair laat draaien, ben je dan aan het rijden ???
als dat zo belangrijk is, waarom geen nieuw toestel kopen, het lijkt mij evident dat okkasie impliceert gebruik van het toestel.
Ik begrijp de mensen niet meer,hé, ze willen een quasi nieuw toestel (en dit is hier het geval), voor geen geld en die niet gebruikt zou zijn, tja mea culpa, ik heb niet geteld hoeveel keren mijn vinger heeft op die knop gedrukt maar geen zorgen, ik ben geen beroeps fotograaf alleen een amateurtje die wenst een zwaarder toestel.
Dit is een mooi okkazie toestel, met hoes van Canon, schermbeschermingskap,voor een redelijk prijs (1099€ betaald nog geen 12 maanden).
Comment