Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

manuele lenzen voor nikon

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• manuele lenzen voor nikon

Moderators,

hier mag 'n slotje op.
    Blijkbaar zijn de BD'ers niet akkoord.
    Mijn excuses als mensen zich hierdoor aangevallen voelen,
    maar naar mijn mening mag je voor lenzen vragen wat je wil
    en het totaalpakket was weldegelijk 1000 euro waard, nieuw (kan
    er altijd foto's van doorsturen van de prijskaartjes voor wie wenst).
    In zulke zaken beginnen emoties bij de mens nu eenmaal altijd
    een grote rol te spelen.

Soit, sluit sowieso maar af, ik trek er mijn plan wel mee...

Kan er dan maar beter zelf foto's mee gaan trekken...

Heb hier al enkele keren mooi materiaal verkocht aan aantrekkelijke prijzen en datzelfde materiaal
    hier ook al opnieuw zien vertrekken aan hogere prijzen door de kopers die het van mij kochten...
    Last edited by bert w.; 22 januari 2007, 20:16.
    www.bertwillaert.com

Re: manuele lenzen voor nikon

Dit vind IK er net iets over, zeker met de referentie naar de nieuwprijs dan

http://natuurfotografie.scene24.net/...pic.php?t=7805
    www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bert w. Bekijk bericht
      Hierbij bied ik 5 lenzen van het merk vivitar met nikonvatting te koop aan:

Ai-s 24 f2
      Ai-s 24 f2.8 macro
      Ai-s 28-105 f2.8-3.8 macro
      Ai-s 28-85 f3.5-4.5 macro
      Ai 80-200 f4.5 macro

Werken uitstekend op analoge camera's of digitale reflexen uit de D2-serie (D2H, D2X, D200)

Smetteloze staat zonder krassen op de buitenkant of andere gebruikssporen. In originele verpakking met handleiding en Belgische invoerbewijzen. Bij de 28-105 zit bovendien een lederen koffertje met draagriem. Bij de 24 f2.8 ontbreekt de achterste lensdop.

Nieuwprijs was meer dan 1000 euro (etiquetten hangen nog op de verpakking).
      Meeneemprijs voor het totaalpakket is 520 euro. Bieden mag ook altijd. Elk bod wordt in overweging genomen.

Apart kopen kan ook:
      -24 f2: 110 euro
      -24 f2.8: 80 euro
      -28-105: 150 euro
      -28-85: 120 euro
      -80-200: 110 euro

Ik probeer volgend weekend enkele foto's te plaatsen.

Af te halen in Gent (week) of Brugge (weekend)
      SCHANDE Dat is hier een forum voor vrienden, niet voor woekeraars! (en kom niet af met 'vragen staat vrij'). NOT DONE
      "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
      Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
      Uit: Apocrief

Comment

Lucratief handeltje Bert ??
        Als ik in de Raad van bestuur van BD zat wist ik het wel !
        fotosite

Comment

dit vind ik ook echt niet kunnen!
          5DmkIII en wat glas

Comment

er zijn blijkbaar mensen die voor niets verlegen zijn.....

12 gestarte threads...... kopen en vooral......... verkopen
            Last edited by jupilleke; 22 januari 2007, 21:04.
            Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

Comment

Kwaliteit zal wel niet schitterend zijn, maar voor een prikje wil je je wel al eens aan iets wagen hé...
              Ik heb alvast een 24 f2, 24 f2.8 macro en 28-105 f2.8-f3.5 macro voor nikon meegenomen (Ai-s vatting) .

Laatst aangepast door Bert W. op 22 Jan 2007 21:18, in totaal 1 keer bewerkt

Uit eerlijke schaamte je tekst aangepast en "voor 10 euro" vervangen door "voor een prikje" ?
              Je koopt daar lenzen aan 10 € en probeert die hier te slijten aan het tienvoudige?
              Grof !

In zulke zaken beginnen emoties bij de mens nu eenmaal altijd
              een grote rol te spelen.

maar naar mijn mening mag je voor lenzen vragen wat je wil

Wat een lullig excuus. Als je een handeltje wil opzetten ga dan naar sites die daar voor dienen, er zijn er zat.
              In het BD dat ik heb leren kennen zouden deze opportuniteiten gemeld zijn, zodat iedereen er kon van profiteren als hij wou.
              Mensen, wat veranderen de tijden precies snel
              fotosite

Comment

Ik vind dat je nu, om het 'goed' te maken, de lenzen cadeau zou moeten doen, Bert.
                http://depat3103.wix.com/pvanwaesphotography

Comment

maar ik ga alleszins morgen eens langsgaan bij die winkel
                  5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                    maar ik ga alleszins morgen eens langsgaan bij die winkel
                    haha, ik ook
                    wie zal er eerst zijn
                    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                    www.koendd.be

FZ50

Comment

Tjonge jonge, wat hypo allemaal.
                      Wat doet de inkoop er nou toch toe. Als iemand een paar lenzen aanbiedt waar anderen weer gelukkig mee zijn en voor een nette prijs ????
                      Schoppen jullie ook zo tegen Nikon of Canon, want die maken namelijk ook winst

Eerst de boel afkatten en dan zelf naar de winkel gaan.
                      Website : www.alextimmermans.com
                      Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                      Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland Bekijk bericht
                        Tjonge jonge, wat hypo allemaal.
                        Wat doet de inkoop er nou toch toe. Als iemand een paar lenzen aanbiedt waar anderen weer gelukkig mee zijn en voor een nette prijs ????
                        Schoppen jullie ook zo tegen Nikon of Canon, want die maken namelijk ook winst

Eerst de boel afkatten en dan zelf naar de winkel gaan.
                        Bedankt Alex , zo denk ik er ook over, maar blijkbaar de meerderheid van BD niet, dus nogmaals de vraag aan de mods:

Smijt er maar een slotje op!
                        www.bertwillaert.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bert w. Bekijk bericht
                          Bedankt Alex , zo denk ik er ook over, maar blijkbaar de meerderheid van BD niet, dus nogmaals de vraag aan de mods:

Smijt er maar een slotje op!
                          ik denk dat het velen hier gewoon om de eerlijkheid te doen was...
                          Ik heb het ook al voorgehad dat er mensen iets aanbieden dat ze zelf voor goedkopere prijs hebben gekocht... En je legt zowiso vertrouwen in iemand, maar als je dan zo n zaken ontdekt
                          One life, live it!
                          vernieuwde site: natuurbeeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Bekijk bericht
                            ik denk dat het velen hier gewoon om de eerlijkheid te doen was...
                            Ik heb het ook al voorgehad dat er mensen iets aanbieden dat ze zelf voor goedkopere prijs hebben gekocht... En je legt zowiso vertrouwen in iemand, maar als je dan zo n zaken ontdekt
                            Leg mij dan eens uit wat hier nou mis aan is, want ik snap dat echt niet.
                            Hij koopt iets in tegen een mooie prijs en probeert het met wat winst te verkopen. Dat doet toch iedere zaak en als hij op deze manier zijn hobby weet te bekostigen is er toch helemaal niets mis mee ??
                            Website : www.alextimmermans.com
                            Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                            Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Iets dergelijks is me ooit eens per ongeluk overkomen.

Ik had een lens voor 75 euro gekocht op marktplaats en wilde hem weer verkopen. Gangbare (verkoop)prijzen op marktplaats voor die lens zijn 75 euro.
                              Aangezien het op marktplaats bijna standaard is om de helft te bieden heb ik de lens te koop gezet voor 125 euro (vraagprijs) met als doel in een onderhandeling zo rond de 65/70 euro uit te komen.

Binnen een uur had ik een mailtje van iemand die die lens voor 125 euro wilde kopen als hij hem maar snel kon hebben... moet je dan nee zeggen?

Comment

Working...
                              X