Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm FinePix S5600 Zoom (1maand oud) + accessoires

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fujifilm FinePix S5600 Zoom (1maand oud) + accessoires

pakket:
    FUJI FinePix s5600 Zoom, etui (zwart), xD 1 GB kaart, oplader en 4 oplaadbare batterijen.

Ik verkoop mijn pas aangekochte FujiFilm Finepix s5600 aangezien ik pas besloten heb mij te gaan verdiepen in de partyfotografie (zie hier topic hierover ).

De camera is schitterend voor allerhande toepassingen, heb hem niet vaak gebruikt. Een foto die ik er mee gemaakt heb, is zelfs gepubliceerd geweest.

Is aangekocht tussen kerst en nieuwjaar. Factuur inclusief. Garantie is er uiteraard nog op. Geen gebruikssporen, als nieuw. (letterlijk en figuurlijk )

prijs voor pakket: €235.. €220.... nu: €200 (1 bod van €200 ontvangen) (wordt enkel als pakket verkocht) nieuwe prijs was 268euro met verzending EXCL!

afhalen in LEUVEN. (of tegen een kleine vergoeding van €10 is het zelfs mogelijk om in LIER te overhandigen.)

stuur PM of mailtje.

meer info:
    De FinePix S5600 Zoom is uitgerust met een krachtige lens met 10x optische zoom. Het is de eerste van de 5e generatie Fuji camera's, uitgerust met een Super CCD sensor. Dankzij FujiFilm Real Photo Technology en een resolutie van 5 megapixels maakt u altijd foto's van perfecte kwaliteit. De FinePix S5600 Zoom is uitgerust met een Anti-Blur mode, om onscherpe foto's tegen te gaan, en heeft ook een video mode, met geluid! Dankzij de krachtige zoom en de hoge resolutie is de FinePix S5600 Zoom een ideale camera voor geslaagde foto's onder alle omstandigheden.

site:

Last edited by poochy; 23 januari 2007, 19:37. Reden: prijsaanpassing

Re: [TK][BRIDGE] Fujifilm FinePix S5600 Zoom (1 maand oud)

enkele aanpassingen
    Last edited by poochy; 23 januari 2007, 15:01.

Comment

prijs aangepast

Comment

nu nog een koper !
        Last edited by poochy; 23 januari 2007, 15:01.

Comment

Mag ik iedereen van wie er een reply verwijderd is weer even wijzen op een uittreksel van de forumregels die hier te vinden zijn?

Het is niet de bedoeling je op welke wijze dan ook te mengen in een topic als je niet geïnteresseerd bent in de (ver)koop zelf. Hoe goed de bedoelingen ook zijn, iedereen kan zelf uitmaken of hij/zij zich kan vinden in de (ver)koopprijs. Eventueel kan een kandidaat-koper zelf een tegenbod voorstellen.
          en

Het is dus niet de bedoeling een topic te verstoren met prijsvergelijkingen, mogelijke garantieperikelen en dies meer. Je kan elk aanbod vrijblijvend lezen, maar als je niet geïnteresseerd bent verzoeken we je om je niet te mengen in de verkoop; het is niet nodig elke kandidaat-koper te begeleiden bij een eventuele aankoop. Alle off-topic replies zullen direct verwijderd worden.

Comment

Re: Fujifilm FinePix S5600 Zoom (1maand oud) + accessoires = €200

en de allerlaatste prijsdaling is actief.

€200
            Last edited by Xarder; 11 februari 2007, 09:15.

Comment

Re: €200 = Fujifilm FinePix S5600 Zoom (1maand oud) + accessoires = €200

Bod van €200 ontvangen. Ik wacht nog tot morgenavond 21u, u kan nog bieden.

Comment

Re: Fujifilm FinePix S5600 Zoom (1maand oud) + accessoires

is ie er nog?
                Nikon D90 + 16-85mm

Comment

Hallo,
                  Waar is het toestel gekocht?
                  2 jaar garantie : met garantiekaart en factuur?
                  Ben geinteresseerd.

alfoto

Comment

Sorry ivm vragen : had bovenstaande niet goed gelezen, nou ja, ben wat
                    ziekjes...

Comment

nee sorry, is verkocht!

mag gesloten worden

Comment

Working...
                      X