Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta set

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Minolta set

Ik heb een volledige Minolta set van analoog tot digitaal te koop:
    Body: 700 si/9 xi/7 Digitaal. Lens: 28-70 2,8/ 70-200 2,8 / 200 2,8
    Converter / 400 mm 4,5.

De 7D is nieuw (met factuur).
    De 400mm ook.
    Alle lenzen zijn originele Minolta lenzen.
    Ik zou graag een min. bod van 2500 voor alles.
    Ik ben van Antwerpen.
    Laatste bod 2850. Laatste kans. Het mag woensdag weg.
    Last edited by Eiland; 20 januari 2007, 14:52. Reden: Meer info

Re: Minolta set

Ik heb interesse... Vooral in de 70-200 2,8 / 200 2,8 &
    Converter / 400 mm 4,5, maar indien nodig wil ik wel alles nemen.
    Ik wil wel meer details.
    Vriendelijk groeten, Jef

Comment

Ben eventueel geďnteresseerd in enkel de body - wat zou de prijs daarvoor zijn?

Comment

Ook interesse in de lenzen, graag details via PM.
        Dank

Comment

Ik heb interesse in de 70-200 lens.
          Graag wat meer info en prijs.

Groet, John

Comment

Van mijn kant interesse voor 70-200 2,8 en/of 200 2,8.
            Heb je een idee van een mogelijke prijs voor die lenzen?

Groeten,

Paul
            BD0776BE - Rari Minoltas in gurgite vasto

Comment

Bod gedaan op set, zie PM!

Comment

aardige (en hier zelden geziene ) set - prijsvoorstel via privébericht

Haspengouw
                Fotograaf uit winterslaap ;-)
                7DII, Canon EF 400/5.6, Zeiss ZE 35/f2, Canon EF 85/f1.8 en Canon EF 135/f2

Comment

Hallo Allen en eigenaar

Heb deze set reeds gezien en stelde volgende vast.
                  Eerst en vooral gaat het over een 80-200 2.8 ipv een 70-200 2.8 als ik niet mis ben en deze heeft last van wat frictie als je ze op je body zet (kan ze beetje links rechts bewegen net voorbij de bajonetaansluiting) maar focust vrij normaal en werkt.(effect hiervan in real life ???)
                  De convertor 1.4 APOII en de 200 2.8 werken goed met elkaar en leken mij beide ok.
                  De 28-70 2.8 is goed gebruikt geweest en met wat gebruikssporen, loopt vrij soepel en denk ik ook wel ok.
                  De 400mm is echt in nieuwstaat en werkt perfect.
                  De 7D ziet er inderdaad ook nog heel goed uit op een klein krasje onderaan.
                  Dit is inderdaad een heel leuke set maar was zelf maar geintereseerd in enkele stuks en durfde het risico niet aan om met de rest te blijven zitten.
                  Verkoper is eerlijk en geeft je echt de tijd alles grondig te bekijken en te testen.
                  Hopelijk vinden enkelen onder jullie hier een goede deal tussen dit leuke materiaal en hebben jullie iets aan mijn info.(Was voor mezelf ook de eerste keer dat ik zo'n profesionele Minolta objectieven in mijn handen had)
                  Dit alles enkel ter info want testen zullen jullie toch zelf moeten doen en dan uitmaken of jullie met die enkele gebreken kunnen leven.
                  Groeten Erik

t Zal nooit goed komen, maar ja...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Toe Bekijk bericht
                    Hallo Allen en eigenaar

Heb deze set reeds gezien en stelde volgende vast.
                    Eerst en vooral gaat het over een 80-200 2.8 ipv een 70-200 2.8 als ik niet mis ben en deze heeft last van wat frictie als je ze op je body zet (kan ze beetje links rechts bewegen net voorbij de bajonetaansluiting) maar focust vrij normaal en werkt.(effect hiervan in real life ???)
                    De convertor 1.4 APOII en de 200 2.8 werken goed met elkaar en leken mij beide ok.
                    De 28-70 2.8 is goed gebruikt geweest en met wat gebruikssporen, loopt vrij soepel en denk ik ook wel ok.
                    De 400mm is echt in nieuwstaat en werkt perfect.
                    De 7D ziet er inderdaad ook nog heel goed uit op een klein krasje onderaan.
                    Dit is inderdaad een heel leuke set maar was zelf maar geintereseerd in enkele stuks en durfde het risico niet aan om met de rest te blijven zitten.
                    Verkoper is eerlijk en geeft je echt de tijd alles grondig te bekijken en te testen.
                    Hopelijk vinden enkelen onder jullie hier een goede deal tussen dit leuke materiaal en hebben jullie iets aan mijn info.(Was voor mezelf ook de eerste keer dat ik zo'n profesionele Minolta objectieven in mijn handen had)
                    Dit alles enkel ter info want testen zullen jullie toch zelf moeten doen en dan uitmaken of jullie met die enkele gebreken kunnen leven.
                    Met een 70-200 was het een dealtje, met de 80-200 (zeker geen slechte lens!!) is het maar gewoontjes.
                    Ik pas.

Comment

Bedankt voor de info Soeki Toe

Die 70-200 maakte inderdaad het verschil aan de set - makkelijk 3 keer de waarde van die 80-200 (zwarte of witte?).

Voor de ganse set trek ik m'n bod dan ook in, maar blijf wel interesse hebben in de 400mm (en ik heb m'n 300mm zelfs nog geen week )

Haspengouw
                      Fotograaf uit winterslaap ;-)
                      7DII, Canon EF 400/5.6, Zeiss ZE 35/f2, Canon EF 85/f1.8 en Canon EF 135/f2

Comment

Fijn te lezen, Soeki Toe, voor mij had het totaalpakket interesse aan een bepaalde som (heb ook bod gedaan!). Hiermee haak ik dan af, daar het voorgestelde pakket niet voldoet aan de werkelijkheid. Dan blijft er voor mij nog alleen de 400 mm over die mijn interesse heeft.
                        Maar tot op heden nog geen antwoord gehad van de verkoper
                        Fijn weekend nog.

Comment

Hallo BD'ers

Om te antwoorden op op de vraag van Petronix, het betreft de 80-200 APO HSM de witte versie dus.
                          Moet wel duidelijk zijn dat ik de verkoop van dit materiaal niet wil dwarsbomen!
                          Geef jullie gewoon mijn versie van de zaken.
                          Dat de verkoper nog niet veel gereageerd heeft is misschien omdat hij de vlugge vele reacties niet heeft verwacht.
                          Dit materiaal heeft reeds te koop gestaan op KAPAZA en daar heb ik toen gereageerd en dus ook gaan kijken bij de verkoper.
                          Het betrof toen nog voor 1 objectief meer dat nu niet mee aangeboden is.
                          Heb hem zelf naar BD verwezen om zijn materiaal hier te verkopen, daar ik dacht er wel enkele mensen een plezier mee te kunnen doen.
                          In mijn opzicht kan hij alles beter appart verkopen.
                          Het grootste stuk van zijn vraagprijs zal hij uit zijn 400 4.5 moeten halen daar deze ook niet echt elke dag te koop staat en in perfecte staat is.
                          De 200 2.8 is ook zeer goed met lichte gebruikssporen, maar dat blijkt eigen te zijn aan die 'Witte verf' die vlug geschonden is.(maakt natuurlijk niets aan de optiek hé!)
                          Maar hoe dan ook als je voor jezelf een optelsommetje maakt dan is 2500€ 'niet duur' als je dan natuurlijk alles kan gebruiken!
                          Reken maar (en dit is gewoon mijn rekensommetje en dus niet van enige waarde!!!)
                          Die 400mm is zeker 1000€ waard
                          Die 200mm zeker 400€
                          Die 80-200 zou ik nog 200 a 250€ voor geven(wegens haar probleem)
                          De convertor 125€
                          De 28-70 450 a 500€
                          Dan de Body 7D nog die van bij Grobet komt.
                          Tel maar uit dan kom je boven de 2500€
                          Koopje dus???
                          Dat moet je voor jezelf uitmaken
                          Groeten Erik

t Zal nooit goed komen, maar ja...

Comment

Hoe kan men hier nog een koopje doen , als anderen (zelfs goed bedoeld) al prijzen plakt op iemand anders zijn verkoopsitems

Comment

28-70 voor 450 a 500..?! Dan moet toch dit op zen minst de "G" versie zijn niet?
                              Konica Minolta Dynax 7D -- Minolta - AF 50 / 2.8 Macro -- Minolta - AF 28-75 / 2.8 -- Minolta - AF 70 - 210 / 4-- Minolta - AF 50 / 1.7

Comment

Working...
                              X