Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon efs 10-22 te ruil

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon efs 10-22 te ruil

    ik wil mijn canon efs 10-22 ruilen voor een canon 17-40 4L
    gezien de gelijkaardige nieuwprijzen vraag ik geen opleg maar ik wil zeker dat de 17-40 dan in absolute 100% onberispelijke staat is want mijn 10-22 is zo goed als splinternieuw, het enigste verschil met een nieuwe recht uit de doos zal zijn dat die misschien iets nieuwer ruikt en er zit ook een zonnekap bij (die er standaard niet bij is)
    (ik heb hem enkele weken geleden gekocht bij geheugenkaart.be en daar was hij 2dehands te koop maar eigenlijk niet gebruikt geweest)

    correctie...: ik ben juist eens gaan ruiken aan de lens en ze ruikt ook nog nieuw

    ik ga hem momenteel niet verkopen want ik wil hem liefst gewoon ruilen,dan heb ik niet de miserie om nog op zoek te gaan naar een 17-404L die je 2dehands niet heel snel vindt en nieuw moet ik dan een heel pak bijleggen.
    en ik zou hem moeten hebben voor 2 februari aangezien ik dan op reis vertrek en om in die tijd dan nog een 17-40 te vinden...



    sorry voor de verwarring ivm welke lens ik nu wil, nu staat mijn besluit vast, het wordt een canon 17-40 4L (jaja, dezelfde die ik 1 maand geleden heb geruild voor de 10-22)


    maar natuurlijk als er iemand een 17-40 te koop weet staan, dan ben ik eventueel wel bereid om mijn lens te verkopen
    Last edited by Matthias; 18 januari 2007, 18:48. Reden: gaan ruiken aan de lens
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: canon efs 10-22 te ruil

    Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
    iik heb gewerkt met de tokina 12-24 en de sigma 10-20
    helaas heb ik niets aan 'n canonlens, dus kan je niet met jouw vraag helpen, maar wat is jouw oordeel over bovenstaande 2 lenzen? als je tussen tokina en sigma moest kiezen, welke kies je dan en om welke reden? (zoek er zelf eentje voor m'n d200, maar de nikon is me wat te duur)

    Comment


    • #3
      Re: canon efs 10-22 te ruil

      Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
      helaas heb ik niets aan 'n canonlens, dus kan je niet met jouw vraag helpen, maar wat is jouw oordeel over bovenstaande 2 lenzen? als je tussen tokina en sigma moest kiezen, welke kies je dan en om welke reden? (zoek er zelf eentje voor m'n d200, maar de nikon is me wat te duur)
      ik was zelf niet tevreden over die sigma 10-20. ze was niet zo scherp, maar ik denk eerder dat dat was omdat ik een minder exemplaar had. tokina was veel scherper en algemeen hoor je overal over de tokina al de beste dingen dus als ik jou was zou ik niet twijfelen en voor de tokina gaan. ik denk ook dat de meesten je dit zullen aanraden

      en nu terug on-topic é
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: canon efs 10-22 te ruil

        weer verandering...
        die sigma 12-24 zoek ik niet meer want die wil ik niet meer omdat ik gewoon nergens goede commentaar erover vind
        het is nu definitief de 17-40 geworden die ik wil (vanwege weather sealing en toch nog redelijke groothoek op 1.3x)
        Last edited by Matthias; 18 januari 2007, 18:49.
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: canon efs 10-22 te ruil

          Tbegint al . Alles da past op 1d en L glas is
          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
          http://www.racenews.be

          Comment


          • #6
            Re: canon efs 10-22 te ruil

            Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
            Tbegint al . Alles da past op 1d en L glas is
            niet dat ik niet tevreden ben van L glas (integendeel) maar ik vind eigenlijk mijn 10-22 beter van beeldkwaliteit dan mijn 17-40 die ik vroeger had
            maar ja, als ik moet kiezen tussen een stuk L glas en een third party lens voor hetzelfde geld (en de L lens is nog eens weather sealed) dan is de keuze snel gemaakt
            (ik dacht namenlijk eerst aan de sigma 12-24)
            Last edited by Matthias; 18 januari 2007, 20:29.
            5DmkIII en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: canon efs 10-22 te ruil

              Ik heb mss wel intresse mijn 17-40 is in nieuwstaat met zonnekap doos en factuur enzo. Van waar ben je dan kunnen we eens testen...

              Ik heb gezien dat je van Sint-Niklaas bent ik heb je een PM gestuurd.
              Last edited by X Jan X; 19 januari 2007, 05:57. Reden: Locatie gevonden :)
              HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
              Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

              Comment


              • #8
                Re: canon efs 10-22 te ruil

                slotje aub, mn 10-22 is geruild
                5DmkIII en wat glas

                Comment

                Working...
                X