Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pentax lenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pentax lenzen

Het spijt me hoor maar ik vind dit niet kunnen! Op geen enkele manier kan ik me hier verdedigen, hij heeft me gewoon afgeperst en gedreigd dat hij me zou zwart maken op dit Forum. En dat blijkt nog te kunnen ook.

Guido
    Geyst

Comment

Re: Pentax lenzen

Het lijkt me toch dat hier een beetje te fel gereageerd wordt. Geyst biedt toch een goede oplossing aan? Het zou je geen cent kosten om het probleem op te lossen...dan is er volgens mij toch geen sprake van "oneerlijkheid".

Ik heb Geyst ook gecontacteerd ivm de 70-300mm, en hij leek me toch een heel vriendelijk en correct persoon.

Ik kan wel geloven dat hij nogal verschoot van jouw reactie, als die even heftig was als hier :s

Maar zoals Hombre al zei: je lost dit best op via pm, telefoon of email. Zo vermijd je heftige discussies op het forum (waar mensen toch al vlug wat ongeremder zijn)

Ook een tip voor tweedehands kopen: geen verzending voor dure spullen kiezen. Als het binnen België is, ga ik er persoonlijk altijd zelf om. Benzine of treinticket kost ± even veel als verzendingskosten, en als het materiaal in onaanvaardbare staat blijkt te zijn, kan je steeds de koop annuleren, of als het in slechtere staat verkeert dan je verwacht had, kan je altijd met de verkoper overeenkomen om iets van de prijs af te doen.

Gewoon een tip...excuus voor de off-topic reactie mods.
      ~TDN
      fotoblog: www.tdn9.be

Comment

Sigma APO 70-300mm f:4-5.6 DG MACRO

Sigma APO 70-300mm f:4-5.6 DG MACRO nu nog te koop?
        Is deze echt scherp in het volledige gebied 70-300?
        Is ze van onberispelijke kwaliteit?
        Graag je prijs doorgeven aub via PM
        vg

Comment

Working...
        X