Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pentax lenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pentax lenzen

koop :

Pentax bayonet AF

Sigma APO 70-300mm f:4-5.6 DG MACRO Gereserveerd
    Pentax bayonet MF

SMC Pentax M 100mm f:4 Macro Verkocht
    SMC Pentax M 40mm f:2.8 pancake Verkocht
    SMC Pentax M 100 f:2.8 Verkocht

M42

Ashahi Pentax Super takumar 1:3.5/35mm Verkocht
    Ashahi Pentax Super takumar 1:1.4/50mm Verkocht
    Ashahi Pentax SP1000

Idien interesse doe maar een bod in een PM.

Alles is in goede staat meestal ook met koker en doppen met een Pm weet je alles!

Guido
    Last edited by Geyst; 30 januari 2007, 18:31.
    Geyst

Re: Pentax lenzen

Prijs van de 100MM macro?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
      Prijs van de 100MM macro?
      Ik wilde eigenlijk 150 en heb voorlopig een bod van 110 euro.

deze foto heb ik er maandag mee gemaakt!

Guido

http://home.scarlet.be/geystersveld/forum/mos2.jpg
      Geyst

Comment

Ik kan nu jammer genoeg geen bod brengen (past momenteel niet in het budget)
        En ik heb me gisteren bij grobet een 50mm macro gekocht dus ga ik me daar nu even in verdiepen.

groetjes Joris

Comment

Is er een zonnekap inbegrepen bij de Sigma 70-300mm?
          Last edited by dandai; 20 januari 2007, 20:48.

Comment

Heb nog steeds belangstelling voor de Sigma 70-300mm
            Is er een zonnekap inbegrepen?
            Bod 120EUR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dandai Bekijk bericht
              Heb nog steeds belangstelling voor de Sigma 70-300mm
              Is er een zonnekap inbegrepen?
              Bod 120EUR
              ja, ze is kompleet zoals gekocht en in nieuwstaat!

Ze kost momenteel ongeveer 228 euro (goedkoopste prijs) en ik had er graag 180 voor gehad.

Guido
              Geyst

Comment

Heb een prijsaanpassing gedaan!

Guido
                Geyst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk bericht
                  koop :

M42
                  deze zal ik in de glazen kast moeten zetten LOL
                  Misschien toch niet, ik heb juist een M42->EOS adapter ontvangen
                  In welke staat zijn de 35 en 50 Takumars ? Geen fungus, krassen op de lens, diafragma werkt nog ? Kan je eventueel een paar fotos posten ?
                  En hoeveel wil je er nog voor ?
                  David Leemans
                  Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Alles is perfekt in orde, alleen de 50 1.4 heeft "yellowing" dit is een lichte oranjerode kleurzweem. Pentax gebruikte oz'n extreem lichtsterke lenzen een radioactieve coating die na jaren een lichtgele zweem geeft.

Het is te verhelpen, maar voor mij hebben die dingen eerder verzamelwaarde.

een link hierover http://www.pentax-manuals.com/repairs/yellow.htm

Als je wil maak ik er foto's mee op m'n Ist Ds, misschien stuurje me best je eamil per pm.

Guido
                    Geyst

Comment

Is er ook een prijsaanpassing voor de Sigma 70-300mm?

Comment

Opgelet !!! Oplichter - "Geyst"

Opgelet, BD lid "Geyst"- OPLICHTER !!!
                        Ik heb van dit persoon ("Geyst" of Guido uit Maaseik ) 3 Pentax lenzen voor mijn zoon gekocht ( als cadeau voor zijn goede rapport op school ). Eerst heb ik telefonisch over de toestand van alle 3 lenzen gevraagd, en antwoord was : "Zij zijn niet nieuw, maar alle drie in perfecte staat". Ik heb op volle vertrouw het bedrag via overschrijving aan de Geyst betaald.
                        Enkele dagen later kreeg ik een pakje met 2 totaal andere lenzen
                        Op het zelfde moment heeft andere koper de mijne lens ontvangen
                        Gelukkig had ik de andere koper kunnen contacteren en pakjes omruilen.
                        En dan wat krijg ik in de verpakking : 2 lenzen in goede staat en een ZWAAR beschadigd aan de voorkant(!!!)
                        De verkoper zwijgt over de schade aan de telefoon en acheraf wilt de lens niet meer terug nemen op reden , dat de lens (volgens hem) technisch in orde is...Hij stelt wel voor : alle 3 lenzen terug nemen en accepteert mijn voorwaarden helemaal niet.
                        WAARDERING "GEYST"-
                        ! Opgelet !
                        Camera's : Nikon D-200,D-80, enkele lenzen
                        Dynax 7D, een paar lenzen...

Comment

Re: Opgelet !!! Oplichter - "Geyst"

Oorspronkelijk geplaatst door Mechelaar Bekijk bericht
                          Opgelet, BD lid "Geyst"- OPLICHTER !!!
                          Ik heb van dit persoon ("Geyst" of Guido uit Maaseik ) 3 Pentax lenzen voor mijn zoon gekocht ( als cadeau voor zijn goede rapport op school ). Eerst heb ik telefonisch over de toestand van alle 3 lenzen gevraagd, en antwoord was : "Zij zijn niet nieuw, maar alle drie in perfecte staat". Ik heb op volle vertrouw het bedrag via overschrijving aan de Geyst betaald.
                          Enkele dagen later kreeg ik een pakje met 2 totaal andere lenzen
                          Op het zelfde moment heeft andere koper de mijne lens ontvangen
                          Gelukkig had ik de andere koper kunnen contacteren en pakjes omruilen.
                          En dan wat krijg ik in de verpakking : 2 lenzen in goede staat en een ZWAAR beschadigd aan de voorkant(!!!)
                          De verkoper zwijgt over de schade aan de telefoon en acheraf wilt de lens niet meer terug nemen op reden , dat de lens (volgens hem) technisch in orde is...Hij stelt wel voor : alle 3 lenzen terug nemen en accepteert mijn voorwaarden helemaal niet.
                          WAARDERING "GEYST"-
                          ! Opgelet !
                          Ik ben dus de koper van de 2 andere lenzen, en kan zeer moeilijk geloven dat Geyst een oplichter zou zijn.
                          Hij heeft zich inderdaad vergist bij het opsturen van de lenzen, maar da's voor mij althans het enige wat er misgelopen is.
                          Uit de hele communicatie die ik met Guido gevoerd heb, kan ik alleen maar maar afleiden hij een integer, eerlijk en vriendelijk persoon is.
                          En de 2 lenzen die ik uiteindelijk ontving, zijn in uitstekende staat.
                          David Leemans
                          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Mechelaar,

Ik wil niet discussieren over wat ik al dan niet gezegd heb. Mijn aanbod staat nog steeds: niet tevreden geld terug, ik ben zelfs bereid je verzendingskosten te betalen. Nu je ziet maar, een paar dagen blijft mijn aanbod geldig. Ik weiger echter discussies aan te gaan en me te verdedigen tegen de onzin die jij uitkraamt.
                            Ik zal bij de forum beheerders wel kagen over de laster die jij verteld.

Nog steeds een vriendelijke groet

Bedank Dleemans voor je steun.

Guido
                            Last edited by Geyst; 6 februari 2007, 22:15.
                            Geyst

Comment

[MOD] @ Mechelaar: een klein beetje terughoudendheid zou zeker op z'n plaats zijn alvorens iemand openbaar te beschuldigen van oplichting. "Niet tevreden, geld terug" lijkt me een goeie deal. Verdere discussie voer je maar via PM of e-mail!

Willy
                              Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Working...
                              X