Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor EUR 450,00 mag je 'm voor mij (beter: voor mijn onkel, maar ik zal wel alles regelen ) opzij zetten voor zover ik 'm eerst even mag testen voor de koop en die idd volledig OK is.
1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo
Oorspronkelijk geplaatst door Meneer PeetersBekijk bericht
Mooi aanbod, heb ook wel interesse. Maar waarom zou je deze L willen inruilen tegen een Sigma 18-200??
Mits nog wat opleg he... niet gewoonweg ruilen hoor, ben niet gek... ik ga een lens van 600 euro niet ruilen voor een van 300 euro nieuwprijs hoor.
Ik ben op zoek naar iets dat ik op reis kan gebruiken (zonder mezelf een breuk te sleuren). Op zich weegt ze niet zoveel maar ze is wel behoorlijk lang, wat ze redelijk onhandelbaar maakt als je onderweg bent met een minimale bepakking. En ik zoek ook aansluiting op mijn 10-22, dus een 28- xxx zoom of 18 - xxx zoom zou het setje dus completer maken en vooral wat compacter.
En ik merk dat ik in mijn dagelijks gebruik die lens te weinig gebruik, deels vanwege het feit dat ze redelijk groot/lang is. En als ik dan toch eens tele nodig heb, heb ik in feite minstens een 300 of 400mm nodig (beestjes enzo he). Het is een hele goeie lens maar ze ligt gewoon in mijn kast.
Wat foto's betreft ben ik heel pragmatisch, ik heb liever een iets mindere lens (optisch) die ik wel gebruik omdat ik ze praktisch gezien beter kan meenemen dan een die optisch beter is en niet of weinig gebruik. Of meer het is beter een optisch slechtere foto te trekken dan helemaal geen. In mijn geval komt het te vaak neer op het laatste omdat ik de moeite niet neem om ze uit de kast te halen. Als je met de rugzak weg gaat zijn er andere prioriteiten dan 25cm en 700gr aan L glas meesleuren.
Comment