Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta 80-200/2.8 APO - zwarte versie - VERKOCHT

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Minolta 80-200/2.8 APO - zwarte versie - VERKOCHT

Ik heb een pakket van twee lenzen gekocht, maar ga één ervan toch weer verkopen omdat naar mijn gevoel de Sigma 70-200 beter in mijn hand ligt en omdat ik daarvoor al converters heb (hoewel anderen waarschijnlijk "the real thing" zouden verkiezen ).

Lens is in gebruikte staat, dus met normale gebruikssporen. Werkt perfect en glaswerk prima in orde.
    Met zonnekap, dop vooraan (niet origineel), dop achteraan en statiefbeugel (beide origineel).

Ik vermoed dat €500 (zonder verzendkost) een heel redelijke minimumprijs is voor dit prima stuk glaswerk, rekening houdend met courante prijzen op Ebay... Zelfs een tweedehands Sigma 70-200 kost meer .

Dit topic blijft een weekje open (tot dinsdag 26 dec. - 17h) en ik zal het regelmatig bijwerken met het hoogste bod tot dan toe.

Stuur dus gewoon een mailtje of pm met jouw bod indien geïnteresseerd. Het hoogste bod op bovenvermelde datum krijgt de lens. Ingeval van een gelijk bod, dan gaat de lens naar diegene van wie het bod het eerste ontvangen werd.

Bekijken, testen en afhalen kan zoals steeds in Kruibeke.

Ter info: op dit moment is €600 geboden (19 dec - 19u38)
    19 dec - 22u31: €750
    Last edited by K-2; 21 december 2006, 10:01.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Re: Minolta 80-200/2.8 APO - zwarte versie

Gezien het bedrag dat geboden is, blijft het topic toch geen week open.

De lens is nu gereserveerd.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Re: Minolta 80-200/2.8 APO - zwarte versie

Verkocht

Comment

Working...
      X