Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Verkocht] [Canon] Tamron 17-50 f2.8

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Verkocht] [Canon] Tamron 17-50 f2.8

Lens gaat weg omdat het bereik iets te kort is voor de onderwerpen die ik momenteel fotografeer.

Ik heb de Tamron en de Canon 24-105IS kunnen vergelijken en qua scherpte moet de Tamron niet veel onder doen. Op f2.8 ZEER goed bruikbaar.

Foto's kan je bekijken op hier, hier en hier.

Heb de lens aangekocht midden augustus 2006 en heb er toen €399 voor betaald. De lens wordt geleverd met een Cocking circ. polar. filter. Lens is zoals de rest van mijn reeds verkochte spullen in uitmuntende toestand (kan je vragen aan de mensen die reeds eerder zaken van mij gekocht hebben).

Lens mag nu weg samen met de filter voor €350.

Door de week zit ik in Tervuren, in het weekend in Zonhoven-Hasselt-Bilzen

Opmerkingen:
    1. Normaal zou ik nu iemand een PM moeten sturen aangezien ik hem dit gezegd heb, maar ik heb recent zonder na te denken al mijn PM's gewist waardoor ik zijn gebruikersnaam kwijt ben. Mocht de persoon dit lezen (ik zou zijn naam wel herinneren) mag hij mij altijd iets laten weten.

2. Gelieve U te onthouden van opmerkingen in de aard van 'Nieuw kost deze lens op deze plaats nu zoveel'. Dit is mijn prijs, is hij te hoog voor je, houdt het dan gewoon bij een bod.
    Last edited by mitChill; 24 december 2006, 13:47.
    ...Canon EOS D...
    .:Mijn website in opbouw:.

Re: Tamron 17-50 f2.8

Misschien wel even je afbeeldingen verkleinen .

Bert

Edit : daarjuist begon safari allerlei te grote afbeeldingen te laden, maar als de site volledig geladen is zie ik ze achter links staan.
    Mea culpa, mea maxima culpa
    Bert
    Last edited by Bert Ydiers; 17 december 2006, 16:17.

Comment

Re: Tamron 17-50 f2.8

Had mij vergist tss de afbeeldings- en de linkknop, maar heb Edith-je dit even laten oplossen .
      ...Canon EOS D...

Comment

Re: [Canon] Tamron 17-50 f2.8

Hoi Mitchill

Ik heb indertijd inderdaad een lens van je gekocht (Sigma 70-300 APO), en gezegd dat ik intresse had voor deze lens. En dat had ik inderdaad gehad als ik ondertussen geen andere lens gevonden had die ook aan mijn vereisten voldoet. (Sigma 24-70 2.8). Moest ik die niet gekocht hebben, dan had ik zeker intresse gehad in deze lens.
        Bij deze kan ik iedereen wel aanraden om met Mitchill te handelen, vlotte afhandeling, en spullen in perfecte staat. Een aanrader.

Groetjes Raoul

Comment

Momenteel hoogste bod van 320 euro... Normaal mag deze persoon hem hebben voor het bedrag als we kunnen afspreken!
          ...Canon EOS D...

Comment

Verkocht, mag slotje op!
            ...Canon EOS D...

Comment

Working...
            X