Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij deze bied ik mijn Sigma 70-300mm F4-5,6 APO Super Macro (voor nikon)te koop aan. In perfecte staat, met uv-filter, zonnekap en tas. Moet weg voor andere lens.
Prijs: 150€
Alle reply's van mensen die niet geďnteresseerd zijn in de aankoop, zijn verwijderd. Vanaf nu graag alleen reacties indien je daadwerkelijk geďnteresseerd bent in de aankoop en dus met een bod of een vraag. Uiteraard staat het de verkoper ook vrij om te reageren . Xarder
heb gisteren een mailtje gestuurd met vraag om meer info en plaats van afhaling. Echter nog geen antwoord ontvangen....Ook ik heb mogelijks interesse...
Comment