Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta 85/1.4 - ook voor Sony a100 --- verkocht

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Minolta 85/1.4 - ook voor Sony a100 --- verkocht

Mijn 85-1.4 (originele versie) is te koop

Reden: pas een 85-1.4 GD gevonden. Ik heb ze nog niet, maar mijn huidige mag al weg zodat de koper ze eventueel nog op tijd onder de kerstboom kan leggen .

Voor wie het nog niet wist: deze lens is alom gekend om haar prachtige kleurweergave, bokeh, scherpte, contrast en bouwkwaliteit. Voor details google je maar eens.

De lens is in bijna-nieuwstaat (een paar minimieme, nauwelijks zichtbare gebruikssporen) en is compleet met originele zonnekap (ook in nieuwstaat), voor- en achterdop.
    Zowel wat glaswerk als prestaties betreft, kon deze lens net uit het winkelrek komen.

Vaste minimumprijs: €625 (is mijn aankoopprijs van enkele maanden geleden)

Indien er verschillende geïnteresseerden zijn, gaat de lens weg in volgorde van ontvangen pm's, tenzij indien er meer geboden wordt (dan gaat ze naar het hoogste bod).

(Ter vergelijking: de nieuwe CZ85/1.4 van Sony heeft een prijskaartje van minstens €1400.)

Testen/afhalen kan in Kruibeke, of wordt goed verpakt en verzekerd verstuurd.
    Last edited by K-2; 20 december 2006, 14:18.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Re: Minolta 85/1.4 - ook voor Sony a100

Gereserveerd
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Re: Minolta 85/1.4 - ook voor Sony a100

Lens wordt vrijdag afgehaald.

Dit topic mag dicht.

Comment

Working...
      X