Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 17-40 4L

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon 17-40 4L

    ik ben van plan over te stappen naar de combinatie van 10-22 en een 24-105 ter vervanging van mijn 17-40 omdat ik mijn vroegere groothoek (sigma 10-20) te veel mis
    nu heb ik een 10-22 gevonden maar voor hem te kunnen kopen zou ik geld nodig hebben en denk ik eraan nu al mijn 17-40 te verkopen als ik er nog genoeg geld voor krijg.
    ze is in absolute topstaat (geen krasje op te bespeuren) serienummer 367891. ze is zo'n 13 maand oud (code UT1005)
    vraagprijs 475 euro en bij voorkeur afhalen in Gent. gelieve te antwoorden via pm en in het topic

    (ik heb de verkoper van de 10-22 voorgesteld om te ruilen voor mijn 17-40 maar heb nog geen antwoord gekregen maar als hij daarmee akkoord is, dan spreekt het voor zich dat ik mijn 17-40 niet meer verkoop, maar dit laat ik zo snel mogelijk weten. ik zet mijn 17-40 nu al te koop kwestie van dat ik kan weten of er geïnteresseerden zijn)
    Last edited by Matthias; 9 december 2006, 19:00.
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: canon 17-40 4L

    gereserveerd tot zaterdagmiddag
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: canon 17-40 4L

      ik sta nog altijd open voor eventueel andere geïnteresseerden
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: canon 17-40 4L

        is de lens nu gereserveerd of niet ?

        Comment


        • #5
          Re: canon 17-40 4L

          er is een geïnteresseerde die zegt dat hij nog moet denken erover, dus mensen die zeggen dat ze er morgen om kunnen komen hebben voorrang...
          5DmkIII en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: canon 17-40 4L

            verkocht,mag slotje op
            5DmkIII en wat glas

            Comment

            Working...
            X