Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Case-Logic camera- en laptoprugzak

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Case-Logic camera- en laptoprugzak

Zeer stevige Case-Logic rugzak voor het dragen van een camera en 6 lenzen en een laptop ( tot 15" ).
    Voor foto's en verdere info kan je hier kijken op de site van case logic.
    Ik vond het een handige rugzak maar schakel over naar een schoudertas. De indeling van de tas is ook nog volledig herindeekbaar. De tas heeft ook een ( zeer ) versterkte bodem en is ook nog gemaakt uit waterafstond materiaal.
    Iki heb de tas aangekocht begin augustus dit jaar ( 2006 ) voor de prijs van 120 euro. Elke serieus bod zal in overweging genomen worden.
    Bert
    Last edited by Bert Ydiers; 8 december 2006, 18:54.

Re: Case-Logic Camera-laptoprugzak

Op hun site staat weldegelijk 15,4", anders had ik geen interesse, maar dan wel, van waar bent u? als dit dicht genoeg is bij Antwerpen/Wilrijk/ Halle-Zoersel wil ik voorlopig wel 70 bieden (ik laat liever niets opsturen) als ik ze heb kunnen bekijken en zien of ze een beetje makkelijk is in gebruik.

Is er nog een factuur bij voor garantie enzo?

Groeten,
    Koen
    Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

Oeps, sorry een foutje gelezen op de website, ik zal het straks aanpassen. Ikzelf ben van Wetteren, in Oost-Vlaanderen. Een factuur heb ik nog wel ergens liggen. De tas is aangekocht in de Mediamarkt.

Bert

Comment

Ik heb momenteel een bod van 75 euro voor Oermens. Ik wacht nog een weekje, indien ik geen hoger bod dan 75 euro ontvang dan gaat de tas naar oermens die er veel plezier zal aan beleven

Bert

Comment

Re: Case-Logic camera- en laptoprugzak

Waar zijn de liefhebbers voor deze prachtige tas ? Nog 6 daagjes te gaan.
          Bert

Comment

En nog 5 daagjes te gaan voor de tas naar oermens gaat als ik geen hoger bod dan 75 euro krijg.
            En ik heb de facuur er ook nog bij ( je krijgt 25 jaar garantie van case logic op deze tas ). En er kan een statief aan bevestigd worden.
            Bert

Comment

Nog 3 dagen voor de tas naar oermens gaat indien ik geen hoger bod ontvang dan 75 euro. Grijp je kans voor deze tas. PM me maar.

Bert

Comment

Maori heeft afgehaakt, dus elk bod hoger dan 75 euro kan in overweging nemen.
                Bert

Comment

heb wel interesse in de rugzak
                  ik ben zelf ook van oostvlaanderen (Temse)
                  maar ben veel in Gent

wil je hem nog verkopen voor 75€ ?

mvg

Xavier
                  Nikon D70 || Nikkor 18-55 - nikkor 70-300 - tokina 12-24 F.4 - nikkor 50mm 1.8 - SB600 + omnibounce - Velbon CX-686 - logic case SLR & notebook backpack
                  Fuji F31fd + onderwaterhuis WP-FXF30 + dicapac WP-100 ( dicapac = te koop)

Comment

En hij is gereserveerd voor xavierdv
                    Bert

Comment

Toch niet voor 75 euro neem ik aan?
                      Er kan blijkbaar niet verder geboden worden ineens? Vreemd verloop...
                      Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

Ik heb dus een bod van 80 euro van xaviervd. Er mag natuurlijk nog altijd hoger geboden worden, oermens .

Bert
                        Last edited by Bert Ydiers; 15 december 2006, 20:13.

Comment

Ik pas

Comment

En de tas is zo goed als verkocht aan Xaviervd. Hij komt hem maandag ophalen.
                            Bert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oermens Bekijk bericht
                              Toch niet voor 75 euro neem ik aan?
                              Er kan blijkbaar niet verder geboden worden ineens? Vreemd verloop...
                              De verkoper bepaalt zelf aan wie en wanneer hij verkoopt.
                              Het is zelfs zo dat als jij € 100,00 biedt en iemand anders biedt € 50,00 en de verkoper vindt dat makkelijker omdat die bieder bv 1 deur verderop woont, de verkoper vrij is om dan aan die andere persoon te verkopen . Staat allemaal in de sticky "gebruik van dit forum" .

Gr. Xarder

Comment

Working...
                              X