Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikkor 80-200 f 2,8 draaizoom

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikkor 80-200 f 2,8 draaizoom

AF-S Nikkor ED 80-200 silent wave VERKOCHT

Zeer snelle lens, ideaal voor reportagefotografie, concertfotografie, sportopnamen, etc...

Wordt zondag op occasiebeurs aangeboden, maar Belfium Digital leden krijgen 5 dagen voorsprong.

Laagste nieuwprijs op internetsite (NL): 1.100 euro. NU: 850 euro.
    Last edited by Concertfoto; 7 december 2006, 14:10. Reden: VERKOCHT

Re: Nikkor 80-200 f 2,8 draaizoom

Zou het niet gemakkelijker zijn als je gewoon alles in een advertentie zet ??

alex
    Website : www.alextimmermans.com
    Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
    Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Nee, voor de geïnteresseerde koper zoekt dat véél moeilijker. Nu ziet hij in één oogopslag in de titel waar het over gaat. Tenminste, zo ervaar ik het als ik iets zoek.

Comment

Ik ben wel geintresseerd, omdat ik U al ken van de D2x

PM is verzonden.

Indien we tot een akkoord kunnen komen kom ik graag nog eens op bezoek.

Comment

Altijd welkom, zoals je weet. Lens ziet er even nieuw uit en is even goed in orde als de D2X. Het voordeel van concertfotografie is dat ons materiaal nooit 'buiten speelt'...

Comment

Daar zal dan wel snel verandering in komen

Goed wij zien elkaar voor zaterdag.

Comment

Heeft Nikon dit nu te danken aan zijn slechte service dat ook jij overstapt naar .. Canon mag ik veronderstellen ??

Erwin
              Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
              http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Yep, na 30 jaar trouw aan het N-merk, dat nog altijd ongelooflijk goede lenzen maakt. Maar de NPS-service is voor mij als prof onbruikbaar geworden én voor hoge-iso fotografie, zoals concerten, is de CMOS technologie nu eenmaal beter. Let wel: Nikons zijn nog altijd véél gebruiksvriendelijker want intiütiever, en voor 'gewone' lichtomstandigheden zijn de D2X en de D2Hs prachtcamera's. Ik houd dus nog een en ander van Nikon in 'reserve'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                  Yep, na 30 jaar trouw aan het N-merk, dat nog altijd ongelooflijk goede lenzen maakt. Maar de NPS-service is voor mij als prof onbruikbaar geworden én voor hoge-iso fotografie, zoals concerten, is de CMOS technologie nu eenmaal beter. Let wel: Nikons zijn nog altijd véél gebruiksvriendelijker want intiütiever, en voor 'gewone' lichtomstandigheden zijn de D2X en de D2Hs prachtcamera's. Ik houd dus nog een en ander van Nikon in 'reserve'
                  Ik kan me voorstellen dat dit pijn moet doen en zelfs helemaal niet wenste ...
                  foei foei Nikon

Erwin
                  Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                  http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Ja, erg zonde. Waartoe zelfvoldaanheid van een merk - en een importeur- kan leiden... Nikon loopt de laatste tijd onder profs imagoschade op die jaren zal vergen om te herstellen. Als dat ooit nog lukt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                      AF-S Nikkor ED 80-200 silent wave draaizoom in perfecte staat. Geen gebruikssporen.

Zeer snelle lens, ideaal voor reportagefotografie, concertfotografie, sportopnamen, etc...

Wordt zondag op occasiebeurs aangeboden, maar Belfium Digital leden krijgen 5 dagen voorsprong.

Laagste nieuwprijs op internetsite (NL): 1.100 euro. NU: 850 euro.
                      heb best interesse in dat lensje... maar nieuw betaal je'm slechts 59 euro meer...
                      some toys 4 big boys
                      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Beste Huggy,
                        Ik vermoed dat je de AF-S verward met de AF-80-200 f/2.8
                        Tussen de beide lenzen is een wereld van verschil.
                        persoonlijke mening over lens verwijderd. Xarder

mvg
                        Kamiel
                        Last edited by Xarder; 5 december 2006, 21:23.
                        www.kamielkelders.be

Comment

Hallo,

ik heb ook wel interesse maar vooral ook waar de beurs plaats vindt.

Comment

Mag ik iedereen die niet geïnteresseerd is in de aankoop van de lens, vragen zich vanaf nu niet meer in de topic te mengen? Vanaf hier graag alleen over de lens spreken die hier wordt aangeboden en alleen door personen die een concrete vraag hebben over de aangeboden lens of een bod doen.
                            Uiteraard is de verkoper ook nog vrij om te reageren .
                            Bedankt
                            Xarder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kamiel Bekijk bericht
                              Beste Huggy,
                              Ik vermoed dat je de AF-S verward met de AF-80-200 f/2.8
                              Tussen de beide lenzen is een wereld van verschil.
                              persoonlijke mening over lens verwijderd. Xarder

mvg
                              Kamiel
                              Wat is het verschil dan eigenlijk tussen de aangeboden lens en DEZE lens ?
                              Last edited by Xarder; 5 december 2006, 23:40. Reden: lettergrootte aangepast. Xarder

Comment

Working...
                              X