Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70s met extra batterij + kitlens

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D70s met extra batterij + kitlens

Hallo BD'er,

Ik ben nu ook trotse eigenaar van het vlaggenschip dat Nikon te bieden heeft op het gebeid van snelheid en scherpte, de D2x.

Ruim een jaar geleden ben ik serieus met fotografie begonnen en voor mijn opleiding had de D70s gekocht.

Nu een jaar verder zegt iedereen die de foto's van toen en nu ziet dat ik met groooote sprongen vooruit ben gegaan. Dat zullen we dan maar aanemen want ik wil niet graag over mezelf opscheppen.

De bedoeling was deze D70s daardoor te vervangen voor een D200, maar toen zag ik op BD een D2x te koop. Na verloop van tijd was ik toch naar de D2x gegaan, dus heb ik hem maar gelijk aangekocht.

Nu komt mijn D70s dus in aanmerking voor de verkoop.
    Deze camera is nog in goede staat en zorgvuldig gebruikt.
    De camera is aangekocht op 26/7/2005 met een Tamron 18.200
    Deze Tamron heb ik inmiddels los verkocht.
    Een tijdje terug heb ik van een andere vriendelijke bd'er de kitlens van de D70s gekocht (18/70 4.5-5.6ED) Deze beste man had de lens zelf amper gebruikt en vanaf het begin voorzien van eeen B+W filter.
    Zelf heb ik ook maar een 100 tot 150 kliks met deze lens gemaakt.
    De lens is dus in nieuwstaat zonder gebruik sporen.
    De body heeft natuurlijk wel gebruik sporen maar zeker geen schade (ook nooit gehad)

De D70s heeft zijn originele doos, al het verkregen papierwerk + aankoopbon en een Nederlandstalige handleiding.

Tevens heeft deze D70s ook een extra EL3 batterij + de oplader.
    De camera gaat wel weg zonder geheugenkaart maar des ondanks dat is het een prachtige camera voor iemand die met fotografie wil starten of iemand die van een D50 naar een D70s wil overstappen.

23750 kliks mee gemaakt.

Als ik niet het gewenste bedrag voor de camera kan krijgen houd ik deze als 2e body.

Body+kitlens(inclu filter)+extra batterij+al het papierwerk voor 625euro of een serieus bod.

Natuurlijk mag je de camera + lens komen bekijken en testen.
    Ik woon in Biervliet, dat is vlakbij Terneuzen in Nederland. ( +/- een half uurtje van Gent of Knokke en 45min van Antwerpen)

* reden dat de kitlens niet op de foto staat is omdat ik ze met de kitlens gemaakt heb

Meer foto's kan op verzoek.
    Last edited by McCoy24; 26 november 2006, 09:07.

Re: D70s met extra batterij + kitlens

aantal kliks aan de advertentie toegevoegd

Comment

Ok, €600

Comment

Verkocht! (wel iets onder de prijs maar goed ...)

Comment

Working...
        X