Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Singh-Ray Grad. ND Filter (2 & 3 stops zachte overgang) + Cokin P-houder (VERKOCHT)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Singh-Ray Grad. ND Filter (2 & 3 stops zachte overgang) + Cokin P-houder (VERKOCHT)

TE KOOP:

* 2x Singh-Ray Graduated ND Filter (twee en drie stops zachte overgang) in originele beschermhoes
    * voor Cokin P-houder (meegeleverd); om op 77mm lenzen te schroeven waar je dus de filters inschuift
    * filters zijn in heel goede staat
    * reden van verkoop: ik heb ze bijna niet gebruikt

Deze filters zijn (denk ik) enkel te verkrijgen in Amerika zelf, ik kocht ze alleszins via de site van Singh-Ray zelf. Nieuw kosten ze 99$ per stuk + 50$ verzendkosten (volgens hun site).

Ik verkoop beide filters met Cokin P-houder in één pakket.

Graag een bod via PM. Enkel serieuze biedingen aub. Bedankt.

(ik merkte net dat roadrunner ook zo'n filter verkocht heeft vorige week, ik hoop dat de mijne nog succes gaan hebben )
    Last edited by svc; 17 november 2006, 20:24. Reden: filters verkocht

Re: TK: Singh-Ray Graduated ND Filter (2 en 3 stops zachte overgang) + Cokin P-houder

Ik heb eventueel wel belangstelling voor deze set.

Buiten de Cokin houder is er ook nog een ring voor op de lens ?

Ik stuur U een PM met mijn gegevens.

Mvg
    Danny
    www.wildlifepixs.com

Comment

Re: TK: Singh-Ray Graduated ND Filter (2 en 3 stops zachte overgang) + Cokin P-houder

Oorspronkelijk geplaatst door Plette Bekijk bericht
      Buiten de Cokin houder is er ook nog een ring voor op de lens ?
      Neen die heb ik niet. De Cokin P-houder schroef je op een lens met 77mm diameter. Mogelijk bestaat er wel een extra tussenringen maar daar heb ik geen weet van.

Comment

OK geen probleem, indien het 77 mm past het perfect.
        Je hebt mijn gegevens, bel me aub

thks
        www.wildlifepixs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svc Bekijk bericht
          Neen die heb ik niet. De Cokin P-houder schroef je op een lens met 77mm diameter. Mogelijk bestaat er wel een extra tussenringen maar daar heb ik geen weet van.
          Ik moet even deze uitleg herzien: de ring die je op de lens schroeft kan losgemaakt worden van de houder zelf, je kan die dus wel losklikken. Ik heb de filters en houder al geruime tijd niet meer gebruikt en het is me eerlijk gezegd ontgaan .

Ondertussen zijn de filters even gereserveerd (voor Dynax7d).
          Last edited by svc; 15 november 2006, 10:19. Reden: naam reservatie toevoegen

Comment

Filters zijn verkocht. Mod, hier mag slotje op.

Comment

Working...
            X