Dus bij deze; Al dit materiaal zal binnen dit en enkele weken (ik schat een week of 2) beschikbaar zijn. Ik zou natuurlijk het liefst in pakket verkopen en daarom heb ik een pakketprijs namelijk 1250euro dit is belachlijk weinig geld als je ziet dat sommige 7D's nog 700 euro gaan tweedehands.
Ook zou ik graag aan de uiteindelijke koper een voorstel doen : omdat ik niet zonder camera kan zitten zou ik dus op de dag dat we afspreken naar Topfoto rijden de koper kan dan indien gewenst meerijden en de body enzo laten bekijken of sensor laten reinigen daar ofzo, de body komt van daar. De reden waarom dat ik dit vermeld is omdat dat rubbertje waar je je duim oplegt eraf is dus mss zullen er mss geïntreseerden zijn omdat dan direct te laten maken. Ik heb garantie enzo nog allemaal maar dit ter zijde nu het materiaal zelf
- Minolta 7D : gekocht in januari 2006 bij topfoto dus nog onder volle garantie en in doos met papieren, strap enz. Hij is in goede staat, behalve dat het rubbertje waar je je duim oplegt tijdens het fotograferen weg is. Daardoor zijn er een paar lijmsporen zichtbaar maar je ondervind daar zeker geen last van, dit is ook de reden dat hij zou goedkoop weggaat voor de rest nog steeds een prachtig toestel.
- De grip: ook gekocht bij topfoto in doos met garantie
- 2 Originele Minolta batterijen en 1 "niet originele"
- Minolta 50 mm 1.7 in doos met filter en doppen
- Tamron 17-35 2.8-4 in doos met papieren en zonnekap
- Tamron 28-75 2.8 in doos met papieren en zonnekap
- Minolta 70-210 f4 : ongelooflijk scherp met lederen tasje
- Flits 5600 HS D : Pas volledig hersteld met garantiepapieren en bounce en zakje en staander.
- Hitachi Microdrive 1GB
Alsook doe ik er nog analoog materiaal bij ook :
Minolta Dynax 700si + Grip : in zeer goede staat
Lens 28-105 3.5-4.5 met zonnekap en filters, ik vermeld deze lens maar bij analoog omdat ze toevallig hier altijd op gebruikt werd maar past ook perfect op de 7D hoor.
En indien er iemand zegt nu kopen
dan krijgt die er nog een X-Drive Pro van 40gb bij compleet in doos met tasje enzo
Komaan mensen dit is een absoluut belachlijke prijs 1250euro voor alles!
Ook zou ik graag aan de uiteindelijke koper een voorstel doen : omdat ik niet zonder camera kan zitten zou ik dus op de dag dat we afspreken naar Topfoto rijden de koper kan dan indien gewenst meerijden en de body enzo laten bekijken of sensor laten reinigen daar ofzo, de body komt van daar. De reden waarom dat ik dit vermeld is omdat dat rubbertje waar je je duim oplegt eraf is dus mss zullen er mss geïntreseerden zijn omdat dan direct te laten maken. Ik heb garantie enzo nog allemaal maar dit ter zijde nu het materiaal zelf

- Minolta 7D : gekocht in januari 2006 bij topfoto dus nog onder volle garantie en in doos met papieren, strap enz. Hij is in goede staat, behalve dat het rubbertje waar je je duim oplegt tijdens het fotograferen weg is. Daardoor zijn er een paar lijmsporen zichtbaar maar je ondervind daar zeker geen last van, dit is ook de reden dat hij zou goedkoop weggaat voor de rest nog steeds een prachtig toestel.
- De grip: ook gekocht bij topfoto in doos met garantie
- 2 Originele Minolta batterijen en 1 "niet originele"
- Minolta 50 mm 1.7 in doos met filter en doppen
- Tamron 17-35 2.8-4 in doos met papieren en zonnekap
- Tamron 28-75 2.8 in doos met papieren en zonnekap
- Minolta 70-210 f4 : ongelooflijk scherp met lederen tasje
- Flits 5600 HS D : Pas volledig hersteld met garantiepapieren en bounce en zakje en staander.
- Hitachi Microdrive 1GB
Alsook doe ik er nog analoog materiaal bij ook :
Minolta Dynax 700si + Grip : in zeer goede staat
Lens 28-105 3.5-4.5 met zonnekap en filters, ik vermeld deze lens maar bij analoog omdat ze toevallig hier altijd op gebruikt werd maar past ook perfect op de 7D hoor.
En indien er iemand zegt nu kopen

Komaan mensen dit is een absoluut belachlijke prijs 1250euro voor alles!
Comment