Wegens overcompleet biedt ik te koop aan:
Manfrotto statief # 190B (ouder type)
Manfrotto kop # 200 incl snelsluiting en vloeistoflager (ook ideaal voor film)
Dit in zeer goede staat verkerende statief heb ik zelden gebruikt. Gaat weg omdat ik een lichter exemplaar wil dat voor mij gemakkelijker mee te nemen is. Ik heb namelijk een lichte Cullman tripod, waar ik een monopod bij wil kopen/ruilen. Dit statief is ideaal als je het in een studio wil gebruiken of als je het voor langere tijd opzet. Voor uitklappen-foto maken-inklappen en verder lopen is dit statief minder geschikt, daar het niet met snelsluitingen werkt en redelijk robuust gebouwd is (gewicht ca 2200gr).
Hmin = 59cm
Hmax = 147cm
Hingeklapt = 64cm
Vergelijkbaar statief: Manfrotto 190WNB wildernes tripod € 108,-
Kop: Manfrotto 128RC Micro videohead w.quick release € 83,-
Dit zijn natuurlijk nieuwprijzen.
Bij een goed bod heb ik er een zeer mooie Cullman statieftas bij.
Inruil tegen een Manfrotto Mono met snelkoppeling of een Bilora Professional Mono 1119 (aangeobden als bij Top-foto) is mogelijk.
Foto's en info op aanvraag via mail.
mischa.gielen@planet.nl
Bieden mag, beledigen niet.
Manfrotto statief # 190B (ouder type)
Manfrotto kop # 200 incl snelsluiting en vloeistoflager (ook ideaal voor film)
Dit in zeer goede staat verkerende statief heb ik zelden gebruikt. Gaat weg omdat ik een lichter exemplaar wil dat voor mij gemakkelijker mee te nemen is. Ik heb namelijk een lichte Cullman tripod, waar ik een monopod bij wil kopen/ruilen. Dit statief is ideaal als je het in een studio wil gebruiken of als je het voor langere tijd opzet. Voor uitklappen-foto maken-inklappen en verder lopen is dit statief minder geschikt, daar het niet met snelsluitingen werkt en redelijk robuust gebouwd is (gewicht ca 2200gr).
Hmin = 59cm
Hmax = 147cm
Hingeklapt = 64cm
Vergelijkbaar statief: Manfrotto 190WNB wildernes tripod € 108,-
Kop: Manfrotto 128RC Micro videohead w.quick release € 83,-
Dit zijn natuurlijk nieuwprijzen.
Bij een goed bod heb ik er een zeer mooie Cullman statieftas bij.
Inruil tegen een Manfrotto Mono met snelkoppeling of een Bilora Professional Mono 1119 (aangeobden als bij Top-foto) is mogelijk.
Foto's en info op aanvraag via mail.
mischa.gielen@planet.nl
Bieden mag, beledigen niet.
Comment