Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Powershot S45 voor Nikon Coolpix 5700 +opleg

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Powershot S45 voor Nikon Coolpix 5700 +opleg

    Ik ben van plan m'n powershot s45 te verkopen OF te ruilen voor een coolpix 5700 + opleg. indien interesse, reply aub
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

  • #2
    820€ voor de digicam

    Indien gewenst verkoop ik ook m'n compactflash kaartjes (maar enkel allemaal samen) : 2x128mb Sandisk Ultra, 1xbrandless 256mb, 1x128mb datafab, alle samen voor 230€

    dus totaalpakket (digicam+640mb aan compactflash) voor 1050€

    let wel: dit wordt verkocht mét factuur (ik heb eigen zaak) dus u krijg de volle garantie alsof u de digicam nieuw zou kopen. beschouw de camera dus als 'demotoestel'.
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

    Comment


    • #3

      FYI: 645 voor de S45 bij www.digitalecamera.nu
      Ik weet wel iemand die er misschien 600 voor wil geven.
      Met vriendelijke groeten,
      Ronald
      www.konings.biz

      Comment


      • #4
        neen, bovenstaande prijs staat vast
        Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

        Comment


        • #5
          dat is jammer.
          Met vriendelijke groeten,
          Ronald
          www.konings.biz

          Comment


          • #6
            tja, ik kan 'm moeilijk met verlies gaan verkopen hé. de prijs die ik vraag = groothandelsprijs+btw+verzendkosten (10€), dus niet overdreven

            er zijn natuurlijk winkels die zo'n camera goedkoper bij groothandel krijgen dan ik (ivm omzetten en zo), dus da's de prijs

            veel succes in uw zoektocht
            Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

            Comment


            • #7
              Originally posted by lapino
              tja, ik kan 'm moeilijk met verlies gaan verkopen hé. de prijs die ik vraag = groothandelsprijs+btw+verzendkosten (10€), dus niet overdreven

              er zijn natuurlijk winkels die zo'n camera goedkoper bij groothandel krijgen dan ik (ivm omzetten en zo), dus da's de prijs

              veel succes in uw zoektocht
              ik wil niet vervelend doen maar het blijft 2ehands...
              moet ik alweer een signature verzinnen?

              Comment


              • #8
                tja, zo snel gaan de prijzen omlaag.
                en je snapt natuurlijk wel dat niemand die prijs gaat betalen als je ergens anders een nieuwe hebt voor amper 645 euro.

                Just my 2 cents...
                Met vriendelijke groeten,
                Ronald
                www.konings.biz

                Comment


                • #9
                  ergens 'anders' ja, maar niet direct in de 'winkel om de hoek' denk ik

                  enne, het is NIET 2e hands hé, wordt verkocht als nieuw met factuur en volle garantie. is eigenlijk camera die in winkel gewoon even uit doos is geweest om te demonstreren (allé, zo moet je het bekijken), maar no heart-feelings hoor, als je die ergens zo goedkoop kan krijgen, zou het stom zijn die bij mij te kopen natuurlijk

                  heb 'm overigens ook al véééél duurder zien staan hoor (zelfs voor 999€ in fotowinkel in deinze!)
                  Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                  Comment


                  • #10
                    www.dfip.nl

                    kijk daar maar eens.

                    Met vriendelijke groeten,
                    Ronald
                    www.konings.biz

                    Comment


                    • #11
                      wel, sommige zijn goedkoper, andere duurder dan mijn prijs.
                      Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by lapino
                        wel, sommige zijn goedkoper, andere duurder dan mijn prijs.
                        Ik vind toch dat dit naar commercie begint te ruiken.......
                        Je vraagt ons "honderduit" over camera's, en dat mag, maar het blijft wel duren. Je moest investeren voor je zaak, je BTW die je betaalde, veronderstel ik dan toch dat je die in je zaak inbracht (BTW terug trok) en nu tel je (zie boven) de BTW er opnieuw bij. Je vroeg over de Sony 717, je moest die "leveren"..enz.
                        Het is een verkoop uit de tweede hand, dus prijs moet lager liggen dan de goedkoopste nieuwprijs, of het is een nieuwe en dan ben je met je prijs ook te duur. Natuurlijk mag je vragen wat je wil........maar je handelt volgens mij niet naar de geest van BD !
                        Groetjes,
                        Willy.

                        Comment


                        • #13
                          ow ow...klein momentje, even verduidelijken :

                          De Sony F717 waarover ik het een tijdje geleden had was een camera die ik besteld had bij groothandel en die ik (met goedkeuring van m'n klant) even mocht uittesten voor mezelf vooraleer ik die leverde. camera is dan gebruikt om zowat 30 foto's te nemen, dan alles in doos en verkocht aan klant volgens afgesproken prijs (een heel goeie overigens maar dat is naast de kwestie)

                          De S45 die ik momenteel in bezit heb, is een camera die ik 'in stock' had maar heel af en toe eens gebruik om te testen of om eens snel een foto te nemen van m'n hond of zo. Na gebruik gaat alles meteen terug in doos, want in feite heb ik die gewoon 'in stock' en kan ik die terug verkopen. Ik ben er dan zo eerlijk bij te vertellen dat ik die heel af en toe zelf heb gebruikt, vandaar verkoop aan groothandelsprijs+btw (let op : ik trek de BTW inderdaad af bij aankoop, maar bij verkoop moet ik die ook terugbetalen aan btw, ik verkoop dit niet particulier hé!)

                          En voor de mensen die kritiek hebben op de prijs. Ik zal het nog éénmaal duidelijk herhalen : ik verkoop de S45 aan groothandelsprijs+btw (die ik niet in m'n zak steek maar dus moet doorstorten, is immers verkoop met factuur)+verzendkosten (die ikzelf betaalde aan groothandel)+2 euro (omdat ik wettelijk niet met verlies mag verkopen)

                          De camera die ik aanbied is dus in feite aan groothandelsprijs (die ik betaal, ik twijfel er niet aan dat andere mensen er goedkoper aan kunnen raken mits grotere omzet) zonder winst (of je zou 2€ winst moeten noemen, na belastingen ed. hou ik daar misschien 50cent aan over).

                          Ik vind, dat als ik als firma (ik heb een computerbedrijfje, geen fotozaak!) het volste recht heb mijn produkten te verkopen aan de prijs die ik wens te vragen. Als die prijs dan ook nog eens zeer competitief is (en ik spreek dan over WINKEL prijzen, niet prijzen van nederlandse of duitse onlineshops), dan zie ik niet meteen een probleem.

                          Daarenboven verkoop ik daarbij ook nog eens compactflash kaartjes die ik verre van overprijsd zou noemen (of heb jij daar ook weer ongelooflijk superdeals voor?). Als je mij één winkel kan tonen in belgie (en dan bedoel ik ook WINKEL, niet online shop of zo) die de S45 aan de nederlandse prijzen kan verkopen, dan geef ik je 100% gelijk, maar zoals ik al zei, is de camera die ik aanbied groothandelsprijs+heel kleine marge+btw en die prijs is volgens mij 'normaal' op de belgische markt

                          Eigenlijk komt het erop neer dat ik oorspronkelijk de S45 voor mezelf ging kopen ('investering') maar dat ik merk dat het toestel niet echt voldoet aan m'n eisen en dat ik het daarom terug verkoop. Normale manier van handel drijven dus (zou abnormaal zijn als ik er niet zou bijvertellen dat de camera even is getest, dat is juist).

                          Afin, genoeg gezever hierover. Indien interesse reply je maar, anders niet.

                          (btw : ik ga me hier ook niet profileren als shop voor camera's, dit is een eenmalig iets en ik verkoop normaal gezien dan ook geen digicam's. Als je goedkopere prijzen wil in belgie, zoek dan inderdaad je ding via onlineshops in nederland of zo. de camera geraak ik hoedanook wel kwijt (aan een tevreden klant...))
                          Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                          Comment


                          • #14
                            OEF...

                            Comment


                            • #15
                              Ik had het bij het rechte eind, een handeltje dus.
                              een camera die ik besteld had bij groothandel en die ik (met goedkeuring van m'n klant) even mocht uittesten voor mezelf vooraleer ik die leverde. camera is dan gebruikt om zowat 30 foto's te nemen, dan alles in doos en verkocht aan klant volgens afgesproken prijs
                              De S45 die ik momenteel in bezit heb, is een camera die ik 'in stock' had maar heel af en toe eens gebruik om te testen of om eens snel een foto te nemen van m'n hond of zo.
                              ik ga me hier ook niet profileren als shop voor camera's, dit is een eenmalig iets en ik verkoop normaal gezien dan ook geen digicam's.
                              En computerzaken verkopen heus ook wel digitale fototoestellen, niet allemaal maar toch.
                              alles in doos en verkocht..../gaat alles meteen terug in doos/
                              Ik heb hier ook nog een computer, bijna niet gebruikt, steeds opnieuw in de doos gestoken, voor mij is dat een tweedehands voor u niet, goei ding overigens (286 50 MB), voor een honderste van de oorspronkelijke prijs mag je hem hebben Hij is prima in orde; een hele doos disketten krijg je erbij.

                              Voor mij is het alleszins duidelijk...en wat mij betreft einde discussie. Ik kom hierop niet terug.

                              Comment

                              Working...
                              X