Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te koop D200 + set lenzen en toebehoren

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Te koop D200 + set lenzen en toebehoren

Wegens omstandigheden overweeg ik hetvolgende te koop aan te bieden :

D 200 aangekocht 11/01/2006 NL model met alle toebehoren , in perfecte staat met 3800 shots op de teller.Nog onder garantie tot 10/01/2008 V

MB-D200 battery pack aangekocht juni 2006.

3 EN-EL3e batterijen (geen namaak)
    Toestel + battery-pack + batterijen : 1450 euro voorbehouden SamJae

Compactflash kaarten :

Transcend : 2 X 2 GB vraagprijs 30 euro/stuk voorbehouden SamJae, 2 X 4 GB 120 X vraagprijs 60 euro/stuk.voorbehouden 1 voor Carojoke andere Roland

Fliters SB600
    , met alle toebehoren vraagprijs 150 euro.Voorbehouden Linda 16093

Lenzen :

Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM , aangekocht 15/06/2006 , met hoya UV 77 mm PRO 1 super filter. Vraagprijs : 360 euro voorbehouden Petertje

Sigma 24-70 f2.8 EX DG MARCO , aangekocht 15/06/2006. Vraagprijs 330 euro

Nikon ED 80-200 AF-S f2.8 , in prima staat zonder gebruikssporen met Atama 1A filter. Vraagrpijs 950 euro.voorbehouden Carojoke

Kenko 2X DG teleplus PRO 300 teleconverter , aangekocht 15/06/2006. Vraagprijs 130 euro.Voorbehouden --PJ.

Lowepro tassen :

Toploader ZOOM AW , zeer kleine gebruiksporen , vraagprijs 50 euro.voorbehouden Zonoel

Stealth reporter 500 AW , in nieuwstaat , vraagprijs 100 euro.voorbehouden Silent M

Reica tas , nieuwstaat , vraagprijs 20 euro.

Manfrotto monopod
    681B , goedde staat , vraagprijs 40 euro.voorbehouden Lanthon

Alles met de originele verpakking , alle originele toebehoren zoals voor en achtertop , zonnekappen, opbergzakjes ed.. eigenlijk zoals ieder item verkocht wordt in de winkel.

Ik verkoop pas als er voor ieder item een koper is. Uiteraard is alles te testen en af te halen te Tielt Winge , Vlaams Brabant.
    Last edited by ikkenie; 15 september 2006, 08:58. Reden: weer een artikel verkocht
    ***Ne kodak en ne zak...***

Re: Te koop D200 + set lenzen en toebehoren

Mag mij alvast noteren: interesse in Sigma 10-20mm.

Peter.
    It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

Comment

Mij mag je een 4GB CF kaartje rerserveren, na test.

bedankt,

Roland

Comment

Voor mij mag je één Compact Flash kaart van 4GB 120x reserveren aan 60 euro.

Wanneer weet ik of je ze echt verkoopt ?
        Canon spul

Comment

Moesten de twee CF kaartjes van 4GB nog niet de deur uit zijn, ik wil er wel minstens eentje van (op voorwaarde dat ze voor de 23ste bij mij geraken).
          Kris

Comment

Hallo,
            Voor mij mag je de monopod reserveren.
            Laat maar iets weten, als de verkoop rond is.
            Groetjes
            Leo
            lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koengabriels Bekijk bericht
              Voor mij mag je één Compact Flash kaart van 4GB 120x reserveren aan 60 euro.

Wanneer weet ik of je ze echt verkoopt ?
              Zoals je kunt zien zijn de kaartjes reeds voorbehouden. Moesten er mensen afhaken hoor je het wel , al zijn er nog vragende voor je...

Comment

Om het wat overzichtelijker te maken , nog in aanbieding :

Sigma 24-70 f2.8 EX DG MARCO , aangekocht 15/06/2006. Vraagprijs 330 euro

Lowepro tassen :

Stealth reporter 500 AW , in nieuwstaat , vraagprijs 100 euro.

Reica tas , nieuwstaat , vraagprijs 20 euro.

Nog een paar stukken en we kunnen beginnen afspreken om te testen en af te halen
                Last edited by ikkenie; 14 september 2006, 20:35.

Comment

Wanneer er zich nog een koper meldt voor de Sigma 24-70 EX HSM f2.8 MACRO , kunnen we afspreken om de verkoop af te handelen.De tassen kunnen dan apart aangeboden worden.
                  Liefst ergens centraal afspreken zodat iedereen snel het materiaal kan bezitten en ervan geieten

Comment

Interesse in de grip hier, spreken we verder af via pm.
                    Eric Van Aerschot BD0730BE

Comment

Ik zou interesse hebben in de body, moest SamJae afhaken!

Mvg,

Comment

Iedereen die een aankoopoptie had genomen , heeft een PB gekregen voor de verdere afhandeling.
                        Moest ik iemand vergeten zijn laat dan iets weten.Alvast bedankt.

Nog tekoop : Sigma 24-70 f2,8 MACRO EX HSM en LOWEPRO Reporter 500 AW

Rest is normaal verkocht.

Comment

Enkel de SIGMA 24-70 f2,8 EX HSM MACRO is nog beschikbaar.
                          Dit is thans een schitterende lichtsterke lens :
                          From 24mm super wide angle to 70mm medium telephoto, this lens provides a large F2.8 aperture at all focal lengths. This lens incorporates Super Multi Layer Coating to reduce the influence of harmful light caused by reflections from the digital image sensor.
                          En nog ...:
                          Deze universele zoomlens met een bereik van 24mm supergroothoek tot 70mm tele heeft een hoge lichtsterkte van F2.8 over het gehele zoombereik.
                          Dit objectief is ook voorzien van Sigma’s nieuwe SML (Super Multi Layer) coating om de inwendige reflecties en reflecties welke worden veroorzaakt door de digitale sensor nog beter te onderdrukken. Het objectief is voorzien van 2 SLD elementen, 1 gegoten- en 2 hybride asferische lenselementen die zorgen voor een zeer goede correctie van de verschillende aberraties en garanderen een zeer hoge optische kwaliteit. Het objectief heeft een kortste instelafstand van 40 cm over het gehele zoombereik waarmee macro foto’s met een vergrotingsmaatstaf van 1:3.8 mogelijk zijn. Het objectief is tevens voorzien van een Dual Focus (DF) systeem wat het wisselen tussen AF en MF vergemakkelijkt. Tevens biedt het DF systeem het voordeel dat de brede scherpstelring niet meedraait tijdens de AF wat de handligging van het objectief ten goede komt. De frontlens draait niet mee tijdens het scherpstellen wat een voordeel is bij het gebruik van polarisatie- en trucfilters. Het objectief wordt compleet met een effectieve bloemvormige zonnekap geleverd.
                          Voor de rest zijn er kanidaten in overvloed.

Comment

@mod :
                            Aangezien er kanidaten in overvloed zijn, mag je deze topic sluiten.
                            De sigma lens heb ik in een nieuwe topic aangeboden.

Comment

Working...
                            X