Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verkocht / d70 body met klein defect

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• verkocht / d70 body met klein defect

Ik verkoop mijn D70 body met nieuwste firmware update... wegens aanschaf D200
    bij inruil krijg ik er xxx€voor terug, niet meer relevant
    kan eventueel geleverd worden met mijn sigma 18-125.verkocht

doe maar een voorstel
    Last edited by heraut18; 9 september 2006, 15:37. Reden: titel aangepast
    een vééél te zware rugzak

Re: d70 body

Oorspronkelijk geplaatst door heraut18 Bekijk bericht
    Ik verkoop mijn D70 body met nieuwste firmware update... wegens aanschaf D200
    bij inruil krijg ik er 500€ voor terug.

kan eventueel geleverd worden met mijn sigma 18-125.

doe maar een voorstel
    Als je nog 500 euro inruilwaarde krijgt enkel voor de body? denk ik dat je niet moet wachten...
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

Comment

ik zal even afwachten hier anders ga ik hem dinsdag halen... tot dan blijft mijn bod geldig

Comment

waar krijg je die 500 euro inruil, en geldt dat ook voor een defect toestel, als ik vragen mag?
        Wat wil je evt voor die lens? Stuur gerust PM...

Comment

Hoi,

500 is wel wat veel voor tweedehands, nieuw 669 met teller op 0 en garantie

Nikon D70s Body
          Auflösung 3008x2000 Pixel, 6,1 Megapixel, JPEG/ RAW, CompactFlash Typ I und II, ISO 200-1600, Nikon-AF-Wechselbajonett, 1,5fache Brennweitenverlängerung, 2"-Farbmonitor, USB/ Videoausgang
          [NIKD70S] 669,90 €
          inkl.16%USt.
          zzgl. Versand
          versandfertig
          in 1-2 Tagen

indien de prijs lager wel interesse

mvg
          Vriendelijke groet
          Duroc

Comment

sigma 18-125 is verkocht.

D70 is niet ingeruild op de D200 reden: klein defect aan teller (twee kleine ledjes geven niet meer aan) kreeg er dus niet het gevraagde geld voor. toestel werkt echter prima. twijfel er zelfs aan om hem te houden als backup.

elk redelijk bod op de D70 bod komt in aanmerking.

Comment

Mijn excuses, maar zo'n toestel aanbieden met dergelijke gebreken voor deze prijs(500€) hier op deze site is niet wat wij hier gewoon zijn.
              Moest er toch eventjes uit.
              Sorry mods. als deze reply jullie niet zint !!

Groetjes,
              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

@ Pol
                Er staat toch duidelijk ELK REDELIJK BOD komt in aanmerking. Ook zonder mankement is 500 momenteel iets aan de hoge kant, maar om nu gelijk zo te reageren terwijl je zelf niet eens goed gelezen hebt is ook een beetje voorbarig; overigens kan de verkoper beter topic bovenaan ook even aanpassen.
                Sony en Olympus
                Fotoseries

Comment

Ik wil nog heel even replikeren mods., verder zal ik hier niet meer over verder bomen.
                  Ik kan mij niet van de mening ontdoen, als ik dit topic lees, dat verkoper niet op de hoogte was van het mankement toen ie het toestel hier tekoop aanboodt. Normaliter wordt verwacht dat zichtbare of gekende mankementen, al is het alleen al om de reputatie van deze verkopershoek hoog te houden, gemeld worden. Dit is althans mijn idee.

Groetjes,
                  Pol.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

amai wat jammer om zulke reacties uit te voeren... ik heb dus idd vermeld dat ieder redelijk bod in aanmerking komt... dus niet de gevraagde 500 vooraf.

dit gebrek is hoe raar dan ook niet aanwezig wanneer het toestel uitstaat. en eenmaal aan ja sorry dan kijk ik door de kijker en niet op mijn display. dus dit gebrek was echt niet gekent bij mij. anders had ik het hier ook meteen verteld in mijn eerste posting. en ik ben dan ook nog zo eerlijk om mijn posting aan te passen en het hier neer te zetten.

Mvg Jacques

Comment

Re: d70 body met klein defect

Een en ander is dus nu verduidelijkt. We gaan dus nu weer over tot het eventueel bieden en vragen om meer info. Eventuele volgende reply's over het al dan niet melden van een defect, zullen worden verwijderd. Xarder

Comment

Re: d70 body met klein defect

aan de mod's hier mag een slotje op is verkocht.

Comment

Working...
                        X