Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 28-105/3.5-4.5 USM II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon EF 28-105/3.5-4.5 USM II

Moet weg wegens aankoop L-glas. Lens werd aangekocht december 2005 bij geheugenkaart (dus nog garantie). Vertoont geen gebruikssporen en is optisch ook tiptop. Ik verkoop het liefst incl. polfilter en zonnekap.

Prijs: €250 voor lens, zonnekap en tiffen polfilter.

Re: Canon EF 28-105/3.5-4.5 USM II

Is er echt niemand die interesse heeft?

Comment

De enige die ik op ebay kan terugvinden is de USM I versie voor €189. Als je even geduld hebt kan je misschien wel gelijk hebben.
      Maar goed ... mijn prijs is ook incl zonnekap (nieuwprijs €30) en tiffen polarisatiefilter (nieuwprijs €50), dus denk ik niet dat mijn prijs te hoog is. Maar elk bod kan natuurlijk overwogen worden.

Laten we zeggen €210 voor lens en zonnekap. Ik ben vrij flexibel, dus kan ik ze ook komen brengen.

Comment

Waarom zijn er hier posts verwijderd? Voor de kijkers die nu pas instemmen: ik was echt niet tegen mezelf aan het lullen hoor!
        Is het omdat uiteindelijk bleek dat, wie was het ook al weer, meer een tweedehandsprijzen-moderator wou zijn dan iemand met interesse in de lens. "Oh wee als hij meer krijgt dan dezelfde lens die ik 2 weken geleden op ebay heb verkocht!".
        Maar goed, enige duiding van de moderator had niet misplaatst geweest.

En vooraleer deze post ook verwijderd wordt: even on-topic. De lens en acc. zijn nu gereserveerd voor €225. Indien deze persoon nog zou afhaken is iedereen op de hoogte van de prijswijziging.

Comment

De reden waarom enkele berichten verwijderd werden staat te lezen in de sticky van dit forumonderdeel.
          Als kandidaat-koper kun je in Camera's en Accessoires een oproep doen om een aanbod te evalueren. Het is dus niet de bedoeling een topic te verstoren met prijsvergelijkingen, mogelijke garantieperikelen en dies meer. Je kan elk aanbod vrijblijvend lezen, maar als je niet geïnteresseerd bent verzoeken we je om je niet te mengen in de verkoop; het is niet nodig elke kandidaat-koper te begeleiden bij een eventuele aankoop. Alle off-topic replies zullen direct verwijderd worden.

Belgiumdigital is géén ebay! Het heeft totaal géén nut om reply's te posten in de aard van "PM verzonden". We vragen dan ook met aandrang om dergelijke reply's niet te posten. De volgorde van bieden of interesse vertonen is van ondergeschikt belang. De verkoper bepaalt nog steeds aan wie hij/zij wenst te verkopen. Vaak kan een koper die niet de hoogste bod deed of niet de vraagprijs wil geven toch de voorkeur krijgen omdat deze bijvoorbeeld in de buurt woont van de verkoper.

hesy.be
          BD0319BE

Comment

Working...
          X