Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Coolpix 8700

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon Coolpix 8700

Wegens upgrade naar DSLR wordt mijn Nikon Coolpix 8700 niet meer gebruikt.
    Het toestel is in perfecte staat, vertoont geen gebruikssporen en heeft nog een restgarantie. Het wordt uiteraard geleverd met alle originele toebehoren, handleidingen, de officiële documenten en de originele verpakking.
    De belangrijkste specificaties van dit robuust en goed in de hand liggend toestel zijn:
    8 megapixel - 2/3" CCD * 8x zoom nikkor lens 8,9-71,2mm - f1:2.8-4.2 = equivalent 35-280mm * electronische zoeker met dioptrieregeling en zwenkbaar lcd monitorscherm * vijfvelds autofocus * JPG, RAW en TIFF beeldformaten * 1/4000 sec maximale sluitersnelheid * 12 opname-presets * PictBridge technologie.
    De teller staat momenteel op 1300 opnames.
    Inclusief ruime fototas
    Is 500 Euro te veel gevraagd?
    Last edited by peevee; 10 oktober 2006, 15:21. Reden: Verkocht

Re: Nikon Coolpix 8700

Oorspronkelijk geplaatst door peevee Bekijk bericht
    Wegens upgrade naar DSLR wordt mijn Nikon Coolpix 8700 niet meer gebruikt.
    Het toestel is in perfecte staat, vertoont geen gebruikssporen en heeft nog een restgarantie. Het wordt uiteraard geleverd met alle originele toebehoren, handleidingen, de officiële documenten en de originele verpakking.
    De belangrijkste specificaties van dit robuust en goed in de hand liggend toestel zijn:
    8 megapixel - 2/3" CCD * 8x zoom nikkor lens 8,9-71,2mm - f1:2.8-4.2 = equivalent 35-280mm * electronische zoeker met dioptrieregeling en zwenkbaar lcd monitorscherm * vijfvelds autofocus * JPG, RAW en TIFF beeldformaten * 1/4000 sec maximale sluitersnelheid * 12 opname-presets * PictBridge technologie.
    De teller staat momenteel op 1300 opnames.
    Inclusief ruime fototas
    Is 500 Euro te veel gevraagd?
    Aangezien je vraagt of de prijs correct is, denk ik wel dat ik hier mag op antwoorden om je een richtprijs te geven. ikzelf heb hetzelfde toestel een maand of 3 geleden verkocht met 2 extra batterijen ( witte produkten weliswaar ) voor 400€. 't Is mogelijk dat mijn post wordt verwijderd dus hoop ik dat je dit nog leest vooraleer dit gebeurt
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

en waarom zou je post verwijderd moeten worden?
      Is het verboden om richtprijzen mee te delen???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door colibri Bekijk bericht
        en waarom zou je post verwijderd moeten worden?
        Is het verboden om richtprijzen mee te delen???
        Als je de regels stipt volgt zit die kans er toch in ja, alhoewel het hier een twijfelgeval is omdat gevraagd wordt naar een richtprijs. maar de rest van deze discussie zou ik toch maar best via PM doen Kwestie van de regels niet nog eens te overtreden En die zijn er gemaakt om te volgen, zeker als je je registreert want dan verklaar je dat je akkoord gaat met de forumregels
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Bedankt voor jullie advies en sorry indien ik tegen de regels zou gezondigd hebben.
          Hierbij breng ik de vraagprijs op 400,- euro
          Wie heeft interesse?

Comment

Ok voor deze keer dan ook om weer even aandacht te vragen voor de forumregels.
            Richtprijzen dienen gevraagd te worden in het forum algemeen. Verder mogen personen die niet daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in de aanschaf van het product zich niet in de topic mengen
            Zie hiervoor inderdaad de forumregels ook wel meer bekend als de sticky topics aan het begin van elk forum "gebruik van dit forum".
            Groetjes Marion

Comment

Aanbod vervalt wegens verkoop toestel
              Mag afgesloten worden

Comment

Working...
              X