Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te Koop : Nikkor Lens

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Te Koop : Nikkor Lens

Te Koop : AF-S DX Zoom - NIKKOR 18-55mm F/3.5-5.6G ED
    Splinternieuw , maximaal 5 foto's mee genomen , heb net de nikkon D50 - kit aangekocht , maar wil er eigenlijk een Sigma 18mm - 200mm op hebben . Vandaar de verkoop van de Kit - Lens.

stuur gerust een PM , indien intresse met u prijs , of mail het mij op :

monacorda@hotmail.com

Groetjes ,

Monaco ( caro )

Re: Te Koop : Nikkor Lens

Ik zou in ieder geval proberen om hem terug te brengen naar de winkel van aankoop, en daar dan die Sigma 18-200 te kopen. Mag normaal geen probleem zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
      Ik zou in ieder geval proberen om hem terug te brengen naar de winkel van aankoop, en daar dan die Sigma 18-200 te kopen. Mag normaal geen probleem zijn
      heykes ,

Heb ik eerst envooral gedaan , maar de verkoper ( baas ) van de zaak waar ik de NIKON- KIT , kocht zei dat hij met geen SIGMA werkte . jaaaaaa , geloof het of niet maar dat kreeg ik als antwoord. Wij werken alleen met kwaliteits-lenzen zei hij , ik stond als aan de grond genageld , is misschien omdat het geen al te gote zaak is en hij veel minder op en in stock heeft en mogelijks volgt hij enkel , Nikon lenzen en Canon - lenzen volgt en een aantal gewone digitale cameratjes heeft. Het meeste wat je vraagt is op bestelling , en daar wringt het schoentje volgens mij , heeft of is hij net als ik ( hihihi ) niet kapitaal krachtig genoeg om verschillende soorten en merken te volgen , laat staan op stock hebben .

groetjes

monaco ( caro )

Comment

Ik heb alle off-topic reacties verwijderd. De vraagprijs wordt door de verkoper zelf bepaald, al staat het iedereen vrij om een bod te doen. Net zoals de verkoper er helemaal vrij in is om het bod niet te accepteren.

Graag alleen reageren als je echt geïnteresseerd bent in deze lens, alle off-topic reacties worden verwijderd.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

Comment

Beste moderators,

in die laatste off-toppic reactie van de verkoopster stond als ik me niet vergis dat ze de lens toch zelf ging houden, dus dat toppic gesloten mocht...
          www.bertwillaert.com

Comment

Je hebt gelijk, ik zal het topic dan ook sluiten.
            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
            --------

Comment

Working...
            X