Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Te koop: Nikon D100 body, inclusief lader, 2 batterijen, nederlandstalige handleiding. Er is een stofje zichtbaar in de zoeker maar de sensor zelf is stofvrij.
Vraagprijs €450.
Last edited by marcv; 31 augustus 2006, 09:15.
Reden: prijsaanpassing
Blijkbaar zit ik nu even met een probleem... ik kan namelijk het gele papier dat bij de camera hoort niet terugvinden
Ik heb deze camera zelf overgenomen van mijn vader. De camera werd ergens in 2002 aangekocht bij Action Shop in Mortsel, door de firma waar mijn vader toen werkzaam was. Hij heeft de camera behouden toen hij met pensioen ging. Vermits de camera door die firma aangekocht is beschik ik niet over de aankoopdocumenten.
Vermits de body intussen meer dan 2 jaar oud is zal de garantie zeker verlopen zijn.
De teller van de camera staat momenteel op ongeveer 2650. Er is nooit zwaar werk verricht met het toestel, de shutter zal dus zeker nog niet versleten zijn.
De twee batterijen die bijgevoegd zijn, zijn originele Nikon-types.
Comment