Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tamron 28-300 (canon) en peleng 8mm fisheye (canon/nikon)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: tamron 28-300 (canon) en peleng 8mm fisheye (canon/nikon)

Jammer dat je er naast grijpt, dan zal het ws iemand anders zijn die de gelukkige bezitter is. (De verkoper bepaalt zelf aan wie hij verkoopt. Hij hoeft niet automatisch aan de hoogste bieder of de eerste die reageert te verkopen, is zelfs niet verplicht om hem te verkopen aan iemand via BD ... hoe spijtig dat ook voor degenen die er naast grijpen is.) Groetjes Marion

Comment

Re: tamron 28-300 (canon) en peleng 8mm fisheye (canon/nikon)

Oorspronkelijk geplaatst door Xarder
      Jammer dat je er naast grijpt, dan zal het ws iemand anders zijn die de gelukkige bezitter is. (De verkoper bepaalt zelf aan wie hij verkoopt. Hij hoeft niet automatisch aan de hoogste bieder of de eerste die reageert te verkopen, is zelfs niet verplicht om hem te verkopen aan iemand via BD ... hoe spijtig dat ook voor degenen die er naast grijpen is.) Groetjes Marion
      Uw reactie is totaal naast de kwestie moderator.
      Ik wou enkel maar zeggen dat ik hem niet heb gekocht ,daar anderen er misschien zo over denken.En dan bij eventuele latere aanbieding dit topic bovenhalen voor de prijs naar beneden te kunnen duwen
      Maar uw materialen aanbieden en schrijven dat je zondagmiddag iets laat weten '' zou dit niet beter zijn geweest van de TS '' .Dan weten we waar we stonden in plaats van te wachten.Geeft geen reactie op PM ,leest ze wel ! Kon ook schrijven dat het te weinig was.Of dat hij een hoger bod had.Nochal
      Maar iedereen is vrij.Heb hem op mijn zwarte lijst gezet
      Last edited by Fabbe; 9 augustus 2006, 08:40.

Comment

Working...
      X