Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D200 Body te koop

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D200 Body te koop

Nikon D200 Body te koop, is nieuw en nog niet uit de doos geweest. Ik had deze voor mijn vriendin aangekocht aangezien ik zelf een D2Xs heb dacht ik dat zij wel een D200 zou willen in plaats van haar D70s. Ze wil (of kan) echter geen afscheid van haar D70s nemen dus mag mijn verassing ook weer verkocht worden.

Komt met Nederlandse handleiding en alle toebehoren die in de doos zitten. Vanzelfsprekend met volledige Nikon garantie.

Let wel, het is enkel de body, geen lenzen.

Vraagprijs is 1399 euro, dan heb ik mijn centjes terug.

Re: Nikon D200 Body te koop

Oorspronkelijk geplaatst door Fotogekje
    Nikon D200 Body te koop, is nieuw en nog niet uit de doos geweest. Ik had deze voor mijn vriendin aangekocht aangezien ik zelf een D2Xs heb dacht ik dat zij wel een D200 zou willen in plaats van haar D70s. Ze wil (of kan) echter geen afscheid van haar D70s nemen dus mag mijn verassing ook weer verkocht worden.

Komt met Nederlandse handleiding en alle toebehoren die in de doos zitten. Vanzelfsprekend met volledige Nikon garantie.

Let wel, het is enkel de body, geen lenzen.

Waar heb je die dan voor 1399 gekocht Goedkoopste dat ik kan vinden is 1509 euro.

Vraagprijs is 1399 euro, dan heb ik mijn centjes terug.
    Waar heb je die dan voor 1399 gekocht Goedkoopste dat ik kan vinden is 1509 euro.

En toch een rare vriendin die zo iets weigert, als ze het toestel van je krijgt kan ze toch evengoed de D70s behouden. Ik zou maar al te graag 2 digi-body's hebben.

Ben zelf 42 jaar en hardwerkende, en ben ook aan het sparen voor een D200, maar krijg hem zomaar niet van mijn vrouwke hoor...

Het is in ieder geval een mooie prijs, maar spijtig genoeg nog iets te vroeg voor mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso

En toch een rare vriendin die zo iets weigerd, als ze het toestel van je krijgt kan ze toch evengoed de D70s behouden. Ik zou maar al te graag 2 digi-body's hebben.

Ben zelf 42 jaar en hardwerkende, en ben ook aan het sparen voor een D200, maar krijg hem zomaar niet van mijn vrouwke hoor
      Vertel mij wat. Ze verjaarde vorige Donderdag en was een verassing samen met een kort reisje. Ze zegt dat het toestel voor haar te veel toeters en bellen heeft, en zegt dat ze met zo een ding niet kan werken zoals met haar huidig toestel. Ik denk dat ze er gewoon niet echt de tijd voor wil nemen voor hem te leren kennen. Ze doet vooral natuur macro fotografie. Enfin, als ze echt niet wil dan wil ze niet hé.

Het toestel komt van Foto Roland, ik moet wel zeggen dat hij er niet op heeft aangezien ik hem goed ken :-)

Comment

Van waar ben je?
        Argentinië album: http://users.pandora.be/jokkepics/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB
          Als dat zo is dan zal je best wel je centjes terugkrijgen van meneer Roland
          Verlof tot 13 Augustus als ik het goed heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jokke2003
            Van waar ben je?
            Willebroek.

Comment

Nog steeds te koop

Comment

Ik heb je vrijdag om 18u nog een personal message gestuurd.
                Als het toestel nog beschikbaar is, zou je contact kunnen opnemen met mij via die weg?

Comment

kunt u mij uw telefoonnummer eens doormailen naar christophe.theissen@pandora.be zodat ik u kan kontakteren ivm deze body ?
                  Ik heb zeer vele interresse .

Comment

ff terug naar boven bumpen :-)

Comment

Mag slotje op :-)

Comment

Working...
                      X