Wegens aanschaf van een Sigma 12-24 verkoop ik mijn Canon EF 17-35 2.8L. De lens is van 2000 en heeft toen 1.330€ gekost (omgerekend). Vraagprijs : 650 €
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
17-35 2.8l (PRIJVERLAGING)
Collapse
X
-
17-35 2.8l (PRIJVERLAGING)
Labels: Geen
-
-
Re: 17-35 2.8l
Hans
Kun je een aantal foto's posten, genomen met deze lens 'volledig open'?
Dank
YannickProgrammers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook
-
-
Re: 17-35 2.8l (PRIJVERLAGING)
Dit wekt mijn nieuwsgierigheid, waarom je deze 17-35L lens verruilt voor een Sigma. Afgezien van het brandpunt-bereik, is er nog een speciale reden waarom je afstand doet van deze lens? Valt de kwaliteit tegen, of is Sigma beter?
De reden van deze vraag is, dat ik een dergelijke lens wens aan te schaffen ter vervanging van mijn EFs 17-85mm (op een EOS 20D). Aangezien jij nu ervaring hebt met beiden...meer over mijn fotografie is te vinden op
http://www.nandoonline.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azhrarnDit wekt mijn nieuwsgierigheid, waarom je deze 17-35L lens verruilt voor een Sigma. Afgezien van het brandpunt-bereik, is er nog een speciale reden waarom je afstand doet van deze lens? Valt de kwaliteit tegen, of is Sigma beter?
De reden van deze vraag is, dat ik een dergelijke lens wens aan te schaffen ter vervanging van mijn EFs 17-85mm (op een EOS 20D). Aangezien jij nu ervaring hebt met beiden.... Ik heb ook de 24-70 en deze overlapt de helft van de 17-35.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleIk verwacht niet dat de Sigma veel beter zal zijn, alleen breder. Ik heb ook de 24-70 en deze overlapt de helft van de 17-35.
Je gaat geen spijt krijgen van Popeye
sugar
Comment
Comment