Crumpler Brian's Hot Tub, in nieuwstaat (2x gebruikt).
Door de compressie lijkt er een roodachtige waas op de tas te zitten, die zit er in het echt dus niet. High-res foto's kan ik op verzoek mailen en/of posten, hierop zie je de storende gloed niet.
In de praktijk laat ik 'm thuis, omdat ik hem volprop wanneer ik hem meeneem en hij me dan te zwaar wordt (ik ben een vrij iel mannetje
). Alhoewel hij heerlijk comfortabel draagt, pak ik toch steeds m'n schoudertas, ook vanwege het feit dat ik erg veel wissel en dan werkt een schoudertas wat handiger (heb vnl primes).
Mbv tussenschotjes vrij in te delen, laptop sleeve biedt ruimte voor een 17" laptop.

Laptop-sleeve kan eraf gehaald worden, ook het hele foto-compartiment kan eruit zodat je een gewone rugzak overhoudt.
foto 4
foto 5
check ook de onderkant waar hij altijd op staat, geen enkel spoor van slijtage:
foto 6
Prijsaanpassing: 150 euro incl verzenden
Door de compressie lijkt er een roodachtige waas op de tas te zitten, die zit er in het echt dus niet. High-res foto's kan ik op verzoek mailen en/of posten, hierop zie je de storende gloed niet.
In de praktijk laat ik 'm thuis, omdat ik hem volprop wanneer ik hem meeneem en hij me dan te zwaar wordt (ik ben een vrij iel mannetje

Mbv tussenschotjes vrij in te delen, laptop sleeve biedt ruimte voor een 17" laptop.

Laptop-sleeve kan eraf gehaald worden, ook het hele foto-compartiment kan eruit zodat je een gewone rugzak overhoudt.
foto 4
foto 5
check ook de onderkant waar hij altijd op staat, geen enkel spoor van slijtage:
foto 6
Prijsaanpassing: 150 euro incl verzenden
Comment