Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CANON 30D + 17-85 IS USM (KIT) Nieuw!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CANON 30D + 17-85 IS USM (KIT) Nieuw!

    Door heel (te lang) wacht tijd voor het 30D, heb een tweede toestel besteld over het internet, Ik dacht de tweede levering te kunnen annuleren bij levering van het eerste toestel maar helaas zijn ze te samen geleeverd geweest.

    Nu heb ik de mogelijkheid om een terug te sturen bij de verkoper (tot eind deze week). Maar als iemand geinteresserd is, aangegeven dat ik een goede prijs had, moet u dringend contact met mij opnemen. Daardoor kan ik misschien de levering kosten besparen en misschien ook het administratief werk.

    Mijn prijs is 1595€ voor het 30d body + 17-85 IS USM lens plus 85€ voor een Compact Flash Card 2GB High perf (120x, merk Transcend).

    Het heef helemaal geen zin om mij te contacteren om een korting te krijgen sinds het verkoper verplicht om binnen de 2 weken hetzelfed prijs te betalen. Ik woon rond Brussels dus een afsprak met test is mogelijk voor betaling (cash)

    DUS slecht 1680€ voor:

    * Canon EOS 30D (European Garanty Card included)
    * 17-85 IS USM
    * 1 Voucher van CANON voor een CF 512mb van Sandisk
    * 1 CF van 2 GB (120X)

    ZONDER wachtijd ;-)
    ---------

    Bedankt iedereen, het is verkocht...
    Last edited by PJO; 7 juni 2006, 14:32.

  • #2
    Re: CANON 30D + 17-85 IS USM (KIT) Nieuw!

    heb zéér veel interesse voor 30D body+ voucher 512 cf kaartje
    heb pm verzonden
    Last edited by Matthias; 6 juni 2006, 06:39.
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: CANON 30D + 17-85 IS USM (KIT) Nieuw!

      Door timing problemen (moet Donderdag alles verkocht hebben) wil ik de 2 delen (Body + lens) niet appart verkopen...

      Enfin, in 2 dagen zal er misschien iemand geinteresserd in de 17-85 reageeren...

      Ik zou de split in de prijs als volg zien?

      30d --> 1090€ (+ CF 2GB --> +85€)
      17-85mm --> 510€


      MVG

      PS: Prijzen gewijzigd
      Last edited by PJO; 6 juni 2006, 11:19.

      Comment

      Working...
      X