Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
de klassieke vragen :
- hoe oud?
- waar gekocht?
- garantie?
Bedankt.
--Pj.
+/-1,5jaar oud,gekocht van een ander forum lid,buiten garantie dus
zn op je waarschijnlijke volgende vraag waarom ik ze weg doe ismdat ik mij de nikon 18-200 VR wil aanschaffen
de lens is in prima staat 9
Ben ook geïnteresseerd. Wat kost zo'n ding NIEUW? En (leek zijnde, beginner zeg maar met enkel een nikon kitlens 55mm) is dit wat men een TELElens noemt?
Ben ook geïnteresseerd. Wat kost zo'n ding NIEUW? En (leek zijnde, beginner zeg maar met enkel een nikon kitlens 55mm) is dit wat men een TELElens noemt?
groetjes,
Gauloise
nieuw kost deze lens rond de 350€ en is dus een telelens
ik geloof dat erik mansfelder ere ooit een artikel over geschreven heeft en in dat artikel stond dat het een interesante reislens was (alle als ik mij nie vergis he)
grtz tweetty
nieuw kost deze lens rond de 350€ en is dus een telelens
ik geloof dat erik mansfelder ere ooit een artikel over geschreven heeft en in dat artikel stond dat het een interesante reislens was (alle als ik mij nie vergis he)
grtz tweetty
Het is GEEN telelens maar een zoomlens. Een telelens is een lens met een lange VASTE brandpuntsafstand.
Eigenlijk is dit een super zoomlens.
Super slaat niet op super goed maar extra lang zoombereik (+10X)
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Het is GEEN telelens maar een zoomlens. Een telelens is een lens met een lange VASTE brandpuntsafstand.
Eigenlijk is dit een super zoomlens.
Super slaat niet op super goed maar extra lang zoombereik (+10X)
Comment