Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma ef-500 dg st

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma ef-500 dg st

Ik verkoop mijn sigma ef-500 dg st na-ittl (Nikon) wegens aankoop Nikon sb-800. Aankoopdatum 28/07/05. Inbegrepen een stofen omnibounce.
    Alle papieren zijn voorradig (evenals de originele doos)
    Kan getest worden in Winksele.
    Vraagprijs 120 euro.

Re: Sigma ef-500 dg st

Hoi

Kan je even aangeven waarom je hem wegdoet? Ik heb nml begrepen dat deze sigma flitser perfect samen zou moeten werken met de nikon d 70. Zijn dit ook jouw ervaringen ?? Je kunt me ook mailen op arievdberg50@hotmail.com

Comment

Zoals mijn nick het aangeeft zit mijn interesse deels in basketbal met soms hallen waar niet al te veel licht is. Als de afstand tot de actie (10m en meer)dan al wat groter wordt is het mindere richtgetal van de sigma soms een handicap met niet altijd even constant resultaat.
      Hoop dat met de nikon, die toch merkelijk krachtiger is, dit probleem is opgelost.

Comment

Is deze nog steeds te koop en zo ja, is het mogelijk om hem te gebruiken op een D50?
        Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800

Comment

Ik veronderstel dat er geen probleem gaat zijn. Het zelf een D70 en voor normaal gebruik geen problemen ondervonden.

Comment

Hoi, is deze flitser nog te koop? Zo ja, van waar bent U ( kwestie voor geen volle bak benzine te moeten oprijden ;0 ).

Comment

Neen, werd voor zéér goede prijs teruggenomen door sdcard waar hij vandaan kwam, mits aankoop van een nikon sb800 flash.
              Mag dus slotje op.

Comment

Working...
              X