Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eos 350d

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eos 350d

ik zou mijn 350d in de zomer (juli) verkopen. ik vraag mij af wat ik ervoor zou kunnen krijgen.
    hij is van juli 2005, in perfecte staat met +-10000clicks, 2 batterijen en kitlens 18-55
    ik dacht aan iets van 600euro
    (in plaats daarvan zou ik mij een 20d en 17-40L kopen dus mensen die daaraan zouden kunnen helpen kunnen mij altijd iets laten weten)
    5DmkIII en wat glas

Re: eos 350d

Hey,

Als je hem zou weg doen heb ik wel interesse...
    Is er nog één jaar garantie op dan ?

groetjes

Comment

jep, totaal 24 maand garantie dus nog iets meer dan een jaar over...zou hem wegdoen vanaf 17 juni en indien ik een 20d(of mss 30d) heb gevonden (zit niet graag zonder camera wat wel begrijpelijk is )
      ik hou je op de hoogte
      groeten
      5DmkIII en wat glas

Comment

JuNi of juLi?

Als je hem in juni verkoopt, dan ben ik wel geinteresseerd.
        http://francks.wordpress.com

Comment

ik dacht hem eerst in juli te verkopen omdat ik dan pas na vakantiewerk genoeg geld zou hebben, maar nu zie ik dat ik met het geld van een eventueel verkochte 350d toch nog toekom om bij te leggen bij een 20d... het hangt er dus vanaf hoe snel ik een 20d te pakken krijg (liefst nog met battery grip) als ik er een vind voor deftige prijs, dan gaat mijn 350d de deur uit...(pas vanaf 17 juni want wil tijdens mij examens nog niet te veel afleiding )
          5DmkIII en wat glas

Comment

heb een 20d gevonden dus mijn 350d is te koop... (remember, vanaf 17 juni pas tenzij ik nog enkele honderden euros bijeen kan sprokkelen, ik laat wel iets weten)
            Last edited by Matthias; 27 mei 2006, 19:27.
            5DmkIII en wat glas

Comment

dan ben ik ook zeker geinteresseerd. 17 juni is geen enkel probleem want ik zit hier ook met die vervelende examens... En in de vakantie wil ik me gaan bezig houden met het leren van de fotografie , zou dus goed uitkomen

Waar heb je hem gekocht?
              Ik zou hem natuurlijk wel graag eens bekijken en als alles goed is wel kopen ...

Comment

Ik wil het toestel wel kopen.
                Maar ik zou het graag dit weekend wil komen halen > een weekje zonder toestel tijdens de examens kan geen kwaad zeker? 'T is toch niet dat je foto's wil nemen van je curcus regeltechniek of je curcus fluidomechanica?
                Last edited by Masschi; 9 juni 2006, 11:40.
                Nikon D7000 - Nikon D200 - Nikkor 28-85 F/3.5-4.5 - Nikkor 50mm F/1.4 - Sigma 70-200 F/2.8 II HSM - Sigma 10-20 mm - SB 800 - 3x YN 460 - SB20 - 3x Jinbei DP600Ws - 2x 200Ws - setje pocketwizards

Comment

sorry net verkocht dus mag slotje op...

ps, sterkteleer en fluido waren vorige semester
                  5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
                  X