Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik woon in Antwerpen, maar een postzegel kan er nog van af, dus als je het opgestuurd wilt hebben geef maar een seintje. Als je d'er iets voor voelt om langs te komen : je bent erg welkom.
Voor Mir: er zijn vele die interesse hebben, misschien is het wel ok voor jou - je reageerde als eerste- om de boekjes te verdelen. Welke bon(nen) zou jij graag hebben? Rx-ke: de bon voor de MR14-EX is voor jou. Opsturen? afhalen? Jofeltje: de 70-300 Is hou ik voor jou. Opsturen,...? De schutter: de bon voor de 17-40 is voor jou gereserveerd. Opsturen?...........
Groetjes,
leon.
Ik woon in Antwerpen, maar een postzegel kan er nog van af, dus als je het opgestuurd wilt hebben geef maar een seintje. Als je d'er iets voor voelt om langs te komen : je bent erg welkom.
Voor Mir: er zijn vele die interesse hebben, misschien is het wel ok voor jou - je reageerde als eerste- om de boekjes te verdelen. Welke bon(nen) zou jij graag hebben? Rx-ke: de bon voor de MR14-EX is voor jou. Opsturen? afhalen? Jofeltje: de 70-300 Is hou ik voor jou. Opsturen,...? De schutter: de bon voor de 17-40 is voor jou gereserveerd. Opsturen?...........
Groetjes,
leon.
jdude heeft mij zijn bon beloofd , alvast bedankt , maar je mag de bon voor een andere liefhebber opzij houden
Comment