Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Er worden gemakkelijk tegenbiedingen gedaan en ik ga je dat ook niet verhinderen. Zeg gerust wat jouw maximumprijs is.
Ik heb hem in Nederland gekocht via Foto Natura, nieuw in de verpakking, met 0 foto's op de teller. Aankoopprijs was toen 1,870 Euro. Ik doe hem weg omdat ik het niet kan verantwoorden van 2 dure bodies in mijn tas te hebben zitten en ik zou liever een 17-55 2,8 in mijn tas hebben zitten. Deze ruil zou ik dus ook wel zien zitten, al denk ik niet dat er velen afscheid nemen van zo mooi glas.
Comment