Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zondag 9 april aanpassing
Na opruiming van de het grote materiaal, nu het kleine materiaal.
Hiervoor heb ik tijd om het apart te verkopen.
Nogmaals dank aan Sugar voor het organiseren van de verkoop van de eerste lichting.
Doe een bod.
Ik heb geen richtprijzen in mijn hoofd voor het moment.
Verzenden op kosten van de koper.
[MOD] Mag ik je dringend verzoeken rekening te houden met de forumregels! Meer bepaald dit stukje:
Mogen we dringend verzoeken om de originele topicinhoud en topictitel niet te wissen na verkoop!
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom je per sé in deze topic wil verdergaan met de verkoop van totaal andere zaken, behalve dat niemand nu nog kan volgen.
Willy
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Potverdrie, zou het niet beter zijn een nieuw draadje te starten ipv het wijzigen van de tekst van de eerste post. Nu staan er na het eerste bericht hele rij teksten waarvan je alleen maar kunt vermoeden dat de schrijvers niet goed bij hun hoofd zijn.
Miriam
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom je per sé in deze topic wil verdergaan met de verkoop van totaal andere zaken, behalve dat niemand nu nog kan volgen.
Niemand moet ook nog kunnen volgen, alle oorspronkelijke zaken zijn verkocht en afgehandeld.
Comment