Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zijn materiaal is als nieuw, bedankt voor de service Jaded.
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Mail en pb's naar Jaded blijven hier onbeantwoord, weet niet wat er verkeerd loopt
Weet momenteel niet meer dan dit (van sugar) : Afspraak om 14h00, in Walem (vlakbij Mechelen). Ik wacht nog op het exacte adres (een cafeetje)
Zou graag vlug weten waar, want morgen kan ik met niet met zekerheid inlogen !
Ik wacht op het exacte adres
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Wil je het adres in Walem (Mechelen) dan via pb of mail naar mij sturen, 'tzal waarschijnlijk mijn zoon zijn die komt ophalen.
Graag aankoopbewijs bijvoegen voor garantie.
Wil je het adres in Walem (Mechelen) dan via pb of mail naar mij sturen, 'tzal waarschijnlijk mijn zoon zijn die komt ophalen.
Graag aankoopbewijs bijvoegen voor garantie.
Tuurlijk stuur ik dat nog door
Ik heb ook mijn GSM nummer doorgegeven via pb (ik zet dat liever niet op het forum)
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Ok voor mij.
@ Corazon heb het hier juist op GPS bekeken, zal zeker makkelijk te vinden zijn.
Indien je woonplaats niet te ver uit de weg is wil mijn zoon je altijd oppikken
Comment