Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Body EOS 5D + BG-E4 + Lens EF 400 f/5.6 L USM.***Prijs update***

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EOS 5D + Canon EOS 10D en een aantal L lenzen.

Hallo,

Hou je de geigerteller die je in bruikleen hebt van de Gentse Universiteit tot op het moment van de verkoop. We kunnen dit dan testen en beiden een koop afsluiten met een gerust gevoel.

Mvg Jasmine
    Update12/05/10
    BLOG
    Leica M9/Fuji X 100s/phone

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Herzie
      Jeuj, een radio-actief kaartje !
      Misschien gaan de batterijen dan wel langer mee hé ?
      Maar bon, ik ben zeker dat je je materiaal niet verkoopt omdat het radio-actief besmet is, anders ben je wel zééééér onethisch bezig

groetjes en succes op je reis,

Herzie
      anders ben je wel zééééér onethisch bezig
      Moest het radioactief besmet zijn zou het niet alleen onethisch zijn. Het zou zware gevolgen kennen nadien, voor allen die erbij betrokken zijn en er weet van hebben. Het gaat hem hier ook om vertrouwen en eerlijkheid.

Mvg Jasmine
      Update12/05/10
      BLOG

Comment

Vrees niet Jasmine

Trouwens, een lichtgevende body is ook handig voor al die low-light situaties !

onethisch, oneerlijk, onbetrouwbaar, what's in a name hé. Maar niet dus. Anders moet ik mijn kaartje in kleilagen opbergen of in beton storten en in zee smijten
        Een mens moet risico's nemen in het leven hé. En misschien zal op dat kaartje inderdaad de world press photo 2006 gestaan hebben ! (je mag ze uitvegen hoor Peter )

yow,

Herzie

Comment

Vrees niet Jasmine

onethisch, oneerlijk, onbetrouwbaar, what's in a name hé. Maar niet dus. Anders moet ik mijn kaartje in kleilagen opbergen of in beton storten en in zee smijten
          Een mens moet risico's nemen in het leven hé. En misschien zal op dat kaartje inderdaad de world press photo 2006 gestaan hebben ! (je mag ze uitvegen hoor Peter )

yow,

Herzie
          Fijn voor jou te lezen dat je het met een glimlach neemt en met humor. Het zou jammer zijn dat je je kaartje moet begraven zoveel humor zou er niet zijn op dat moment. Ik wacht alvast af tot op de verkoop. Ik verlang naar mijn nieuw speelgoedje. Moet een mens risico nemen in het leven om iets te bewijzen of eerder verantwoordelijkheid opnemen naar zichzelf en andere.Het zal voor mij geen belang hebben of deze al dan niet de World Press Photo behaald. Wel ervan genieten van het lang te mogen gebruiken en van het mooie die ik er mee zal kunnen doen.

Mvg Jasmine
          Update12/05/10
          BLOG

Comment

Hi,

@jasmine,
            De meter zal ik niet meer in mijn bezit hebben bij de verkoop, maar je mag er steeds zelf een meebregen.

@ al de rest.
            Denk dat je vrees overbodig is maar je kan natuurlijk steeds afzien van de verkoop. Voor mij geen enkel probleem.

Mvg Peter.
            Groetjes Peter.
            http://www.chernobyl.be

Comment

Vrees niet Jasmine

yow,

Herzie
              Bedankt voor je sympathie.

Gtz Peter.
              Groetjes Peter.

Comment

Hallo,

Graag had ik een antwoord gekregen op de vraag:van hoe je het materiaal zal decontamineren.
                Je spreekt idd dat het tot op 100m te verwaarlozen is, dit zegt nog niet dat het vrij is van! Want voor zover ik goed gelezen heb, zal jij ook een speciaal pak aan hebben buiten de 100m, om je te beschermen dwz dat er dan ook gevaar is. De stofdeeltjes zullen niet zeggen van auw, hier is de grens van de100 m.

Voor de geisermeter geen probleem, ik zal er tegen dan één in mijn bereik hebben.

Mvg Jasmine
                Update12/05/10
                BLOG

Comment

Voor de geisermeter geen probleem, ik zal er tegen dan één in mijn bereik hebben.

Mvg Jasmine[/QUOTE]

Wat moet de meten de "geisermeter"

Professioneel ben ik dagelijks bezig met medisch radioactief materiaal, en ik kan u zeggen als dat materiaal eens degelijk gereinigd (bv met een stofdoekje) wordt is er zogenaamd geen gevaar!

groetjes Janvangent
                  Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janvangent

Mvg Jasmine
                    Wat moet de meten de "geisermeter"

Professioneel ben ik dagelijks bezig met medisch radioactief materiaal, en ik kan u zeggen als dat materiaal eens degelijk gereinigd (bv met een stofdoekje) wordt is er zogenaamd geen gevaar!

groetjes Janvangent[/QUOTE]

Als laatste jaars student zou jij het wel moeten weten, wat de geisermeter moet meten. Stofdoekje! Misschien een interessant onderwerp om aan je lesgever te vragen morgen en hier op dit forum antwoord te komen geven met een uitgebreid verslag.

Dank bij voorbaat,

Mvg Jasmine
                    Update12/05/10
                    BLOG

Comment

Dacht dat je de grap wel zou door hebben het nl is een Geiger-(Müller) teller, geisers die spuiten stoom en kokend water in bv Ijsland

grts janvangent
                      Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janvangent
                        Dacht dat je de grap wel zou door hebben het nl is een Geiger-(Müller) teller, geisers die spuiten stoom en kokend water in bv Ijsland

grts janvangent
                        Update12/05/10
                        BLOG

Comment

Jasmine, er is geen probleem voor het materiaal.
                          Zoals hier reeds aangehaald als je de voorwerpen schoonmaakt is er geen probleem als er al één was.
                          Wij lopen ook in onze gewone kledij rond, binnen de 100 meter heb je een pak en gaat het fotomateriaal in een waterdichte behuizing die ze gebruiken bij het duiken.
                          Ik heb nog geen toelating voor dichter te komen dan 100 meter, mocht ik die toch nog krijgen gaat de body en lens in zo'n behuizing.

Ps. de 400mm lens gaat niet in deze zone, enkel de 17-40 mm.

Mvg Peter.

Ps. II. this hier eerder een topic over chernobyl dan verkoop van materiaal.
                          Groetjes Peter.

Comment

Peter deze zal je wel kennen zeker http://www.kiddofspeed.com/chapter1.html
                            towards so called Chernobyl "dead zone", het volledige verhaal kan je volgen via de chapters onderaan de pagina

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jpjp
                              Peter deze zal je wel kennen zeker http://www.kiddofspeed.com/chapter1.html
                              towards so called Chernobyl "dead zone", het volledige verhaal kan je volgen via de chapters onderaan de pagina
                              Ja, inderdaad maar er zit niet veel waarheid in dit verhaal.
                              Via mijn gids terplaatse heb ik vernomen dat ze een gewone tour geboekt heeft voor één dag, een paar foto's genomen en nadien bewerkt want met je eigen vervoer kom je daar niet in.(dus ook niet met een motor)
                              Dichter dan 30Km kom je enkel onder begeleiding en met vervoer van daar.

Gtz Peter.
                              Groetjes Peter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xeonbb.net
                                Jasmine, er is geen probleem voor het materiaal.
                                Zoals hier reeds aangehaald als je de voorwerpen schoonmaakt is er geen probleem als er al één was.
                                Wij lopen ook in onze gewone kledij rond, binnen de 100 meter heb je een pak en gaat het fotomateriaal in een waterdichte behuizing die ze gebruiken bij het duiken.
                                Ik heb nog geen toelating voor dichter te komen dan 100 meter, mocht ik die toch nog krijgen gaat de body en lens in zo'n behuizing.

Ps. de 400mm lens gaat niet in deze zone, enkel de 17-40 mm.

Mvg Peter.

Ps. II. this hier eerder een topic over chernobyl dan verkoop van materiaal.
                                Dag Peter,

Wat is schoonmaken! Radioactiviteit verwijder je niet zomaar met dreft, of een stofdoek af gelijk wat.

Ik heb me juist verder geinformeerd over decontaminatie, als er idd een probleem zou zijn dan gebeurt dit met vloeistof en het materiaal die je aan mij verkoopt, kan daar niet tegen. Is er niet voor gemaakt. Heb je daar al even bij stil gestaan? Ik vermoed van wel na zo'n een lange voorbereiding.
                                Ik wil gewoon op zeker spelen, voor mijn eigen en mijn centen en ik verlang wel achter het beloofde objectief
                                Ps. de 400mm lens gaat niet in deze zone, enkel de 17-40 mm. ga je er nu in of niet!!!

PS. De 2: tsernobyl en verkoop materiaal zijn namelijk aan elkaar gekoppeld en zullen na je terug keer niet los van elkaar kunnen.

Mvg Jasmine
                                Update12/05/10
                                BLOG

Comment

Working...
                                X