Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht : laptop

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezocht : laptop

Beste,

Graag had ik via het forum navraag gedaan of er soms iemand een laptop van de oudere generatie aan te bieden heeft mag zelfs tot 386 teruggaan en een CD-lezer is niet nodig. Via windows for workgroups en een oudere versie van Word zou ik graag woordenlijsten aanleggen. Kostprijs graag alap (as low as posible).

Dank
    Groeten
    Dirk

Originally posted by ddenolf
    Graag had ik via het forum navraag gedaan of er soms iemand een laptop van de oudere generatie aan te bieden heeft mag zelfs tot 386 teruggaan en een CD-lezer is niet nodig. Via windows for workgroups en een oudere versie van Word zou ik graag woordenlijsten aanleggen. Kostprijs graag alap (as low as posible).
    Dirk,

We hebben nog eens een reden om elkaar te bellen / af te spreken.

Ik ga je mijn GSM nummer sturen. Vanavond ben ik wel niet thuis = Gospel optreden.

mvg,
    peter

Comment

Thanks
      Groeten
      Dirk

Comment

Ik heb hier nog een Compaq Elite 4/75CX liggen (486 op 75MHz), in perfekte staat met Win98se erop, maar batterij is dood, dus je moet altijd een stopcontact in de buurt hebben

Comment

Hier staat nog een Toshiba Sattelite Pro 400 CDT Pentium 75 Mhz, 40 MB RAM met docking station en externe CD-ROM.
          Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Marc,

wat moet/wil je daarvoor hebben?
            --
            Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Wel Sven,
              Ik weet het eigenlijk niet...
              Hij heeft destijds bijna 5.000 euro gekost ! ( reken maar uit )
              Het was de allereerste Toshiba met CD-ROM speler...

Exclusief docking station... exclusief Kingston memory upgrade van 8 MB naar 40 MB....
              Daar heb je nu de allernieuwste DELL voor bij wijze van spreken...

Dus verkopen gaat altijd zeer veel pijn doen...
              Maar ja, ik ben wel realistisch hoor ! Met camera's is dat hetzelfde he !

Wie interesse heeft, mag me steeds mailen met een voorstel, dan denk ik er nog eens over. Daar heb je mijn erewoord op.

Aan de andere kant, ik heb nu mijn Image Tank, dus kan ik het best zonder laptop. Alhoewel die Toshiba een TFT-scherm heeft...

Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Hello,

Ik heb voor jou nog een ACER 501T, pentium II, 266Mhz, CD lezer,geluidskaart dus de mogelijkheid om cd's te spelen, je mag kiezen welke originele versie van windows je wil toestel is 2j oud en je kan hem hebben voor een zeer aantrekkelijke prijs Nu staat er windows ME versie op en deze draait perfect dus geheugen genoeg
                je mag me altijd mailen inclusief 56k modem en USB poort
                b011153@pandora.be

Comment

Nog even een tip voor laptop- kopers:

Indien je de laptop wil gebruiken als "Macrodrive", moet je opletten met "oudere" laptops zoals de 486 en de Pentium 1; deze modellen hebben meestal GEEN USB poort !
                  Canon EOs 60D, Canon Eos 30D & Canon Ixus 870

Comment

Originally posted by Kodaksken
                    Nog even een tip voor laptop- kopers:

Indien je de laptop wil gebruiken als "Macrodrive", moet je opletten met "oudere" laptops zoals de 486 en de Pentium 1; deze modellen hebben meestal GEEN USB poort !

Maar wel PCMCIA aansluitingen en daar passen dus adapters in.
                    Voor CF kaartjes is deze relatief goedkoop (ong. 15 Euro) voor SM en andere kaartjes meestal duurder. Voordeel is wel dat dit vele malen sneller is dat USB.

Maar een USB aansluiting is inderdaad nooit weg en toch wel handig om te hebben, dus als je de kans hebt moet je dat natuurlijk wel doen.

Comment

Working...
                    X