Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: Prijsverlaging: Printer Canon i990 + vele extra's
Hoi,
Blijkbaar is mijn prijsdaling toch de juiste keuze.
Nu heb ik al 3 mensen alles willen kopen.
Kan iedereen mij even een hoger bod doen? Ik wil hier geen e-bay biedingen hebben, maar als er 3 mesnen binnen de 5 min. van elkaar zeggen dat ze alles kopen, mag ik toch kort een bod vragen hé
Laat ons afspreken dat diegene met het hoogste bod nu donderdag om 20 uur heeft, hem mag komen halen.
Sven
Edit: Aangezien er blijkbaar niemand zin heeft om te bieden verkoop ik hem aan de eerste die geantwoord heeft. Canonian, laat je iets weten? Voorlopig dus gereserveerd.
Comment